طنين زنگ اقتدار ملی، عزت اسلامی و ایران آباد در مدارس بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 28 دی 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با اجراي برجام زنگ اقتدار ملی، عزت اسلامی و ایران آباد با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان بافق در آموزشگاه نمونه انديشه برگزار شد.

فرماندار بافق در این مراسم به نقش و جايگاه كشور ايران در خاورميانه اشاره كرد و گفت : وجود ذخاير عظيم نفتي و موقعيت جغرافيايي كه كشور ايران دارد از دير باز مورد توجه ساير كشور هاي دنيا بويژه استعمارگران غرب بوده است.

سيد مهدي طلايي مقدم به پيروزي جمهوري اسلامي ايران در سال 57 و تغيير رويه معادلات كشورهاي غرب عليه ايران اشاره كرد و افزود : كشورهاي غربي و استكبار جهاني به منظور كسب منابع عظيم ايران ، منزوي كردن و گرفتن استقلال مردم ، هشت سال جنگ نابرابر را عليه كشور ايران تحميل كردند.

وي پيروزي ، استحكام و قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران را ثمره اقتدار ملي و تدابير مقام معظم رهبري در عرصه هاي مختلف سياسي ، اقتصادي و اجتماعي عنوان كرد و ياد آور شد: غوب و ايادي استكبار با همه افكار خصمانه اي كه داشتند نتوانستند هيچ آسيب و خدشه اي به كشور و نظام وارد نمايند.

طلايي مقدم به عوامل موفقیت اجرای برجام اشاره کرد و گفت: بار دیگر، با حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور، صبوری ملت ایران و تسلط تیم مذاکره کننده در این مذاکرات، شاهد پیروزی کشور ایران در دنیا هستیم  که ثابت شد نظام اسلامی ایران به دنبال صلح و مذاکره است.

فرماندار بافق از اعلام آمادگي كشورهاي غربي به منظور همكاري و برقراري رابطه با كشور ايران خبر داد و اظهار داشت : زماني مي توان گفت برجام انجام شده كه در عمل هم رويت و نشان داده شود.

سيد مهدي طلايي مقدم در پايان خطاب به دانش آموزان و آينده سازان شهرستان بافق گفت: تجربه سالهاي تحريم نشان داد كه اگر اقتصاد تك قطبي باشد موفق نيستيم ،پس تلاش کنيد و آینده ي این شهر را طوری بسازيد که بافق وابسته به معادن نباشد و با استفاده از ظرفيت هاي مختلف شهرستان ، بافق را از تک قطبی بودن نجات دهيد.

IMG_3430 IMG_3434 IMG_3444 IMG_3453


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page