ديدار مسئولان دستگاههاي اجرايي بافق با امام جمعه شهرستان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 12 بهمن 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق همراه با اعضای ستاد دهه فجر ومسئولان ادارات شهرستان به منظور تجديد ميثاق با آرمان هاي امام خميني (ره) و بيعت با مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمی خامنه اي ، با “حجت الاسلام سید جواد سليماني” نماينده ولي فقيه در شهرستان و امام جمعه بافق ديدار و گفتگو كردند.

امام جمعه بافق در اين ديدار ضمن تبريك ايام الله دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و شهداي انقلاب ،گفت: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی توانسته است تحولات اساسی و دستاورد های بزرگی در زمینه های اقتصادی ،اجتماعی ، فرهنگی در این چهاردهه پس از انقلاب بدست آورد .

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی گفت: اين انقلاب که توسط حضرت امام خميني (ره) بنيان گذاري شد با پشتيباني مردم ولايت مدار ايران اسلامي با عزت و اقتدار روزافزون به جلو مي رود و ميهن عزيزمان به برکت اين تحولات عظيم و در سايه ي خون هزاران شهيد گلگون کفن و منويات مقام معظم رهبري توانسته از امن ترین کشورهای جهان باشد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی که در قبل از انقلاب مردم با آن درگیر بودند اشاره کرد و افزود: نسل جوان ما باید با مسائلی که مردم در گذشته با آن مواجه بودند آشنا شود تا قدردان این نظام و انقلاب باشند.

فرماندار بافق نيز در اين ديدار ضمن تبريك سي وهفتمین سالگرد انقلاب اسلامي ايران ، با اشاره به دستاورد های دولت تدبیر وامید در امسال اشاره کرد و اظهارداشت: با پیروزی ها و به فرجام رسییدن برجام، که با تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای در سایه منویات مقام معظم رهبری و مدیریت ریاست جمهور بدست آمد سال 95 سرآغاز یک رویکرد دیپلماسی جدید برای میهن اسلامی در عرصه بین المللی خواهد بود.

سید مهدی طلایی مقدم در ادامه خطاب به مسئولان دستگاه های اجرایی گفت: امام جمعه شهرستان به عنوان نماینده ولی فقیه نقشه راه مردم و مسئولان درشهرستان هستند که می طلبد مسئولان در تدوین برنامه ها و سیاست های کاری خود از تجربیات و رهمنمود های امام جمعه شهرستان بهره مند شوند.

 

DO3P2196 IMG_4210 IMG_4214 IMG_4230 IMG_4222 IMG_4229 IMG_4226


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page