امیدواریم با سرمایه گذاری در بافق چهره شهر متحول شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 18 اسفند 1394

وزیر صنعت، معدن و تجارت:
امیدواریم با سرمایه گذاری در بافق چهره شهر متحول شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بافق در شرایطی بسر می برد که جا برای سرمایه گذاری زیاد دارد. و امیدواریم با سرمایه گذاری در بافق چهره شهر متحول شود.
“محمد رضا نعمت زاده” در آیین افتتاحیه کارخانه نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی “برادران ابویی” و کارکنان فولاد بافق اظهار داشت : استان یزد در کشور از نظر ذخائر معدنی رتبه دوم را داراست. با همت و تلاش می توان از این نعمات خدادادی استفاده بهینه نمود. دوستانی در این خطه کویری زحمات زیادی متحمل شده اند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
وی افزود: باید لیاقت داشت و از ذخائر بهره برداری کرد. در کنار معادن می بایست صنایع جوار معدنی ایجاد شود.
نعمت زاده با بیان این که احیا باید از طرح فولاد اسفنجی آغاز شود بیان کرد: امید داریم با همت “برادران ابویی” صنایع از ابتدای کار راه اندازی شود. حمل شمش به کارخانه نورد کار درستی نیست..
وی تصریح کرد: در راه توسعه و پیشرفت طرح های صنایع جوار معدنی قطعاً کمک خواهیم کرد .به حول و قوه الهی برای تامین اعتبار ازطریق صندوق توسعه ملی یا روش های دیگر مساعدت خواهیم داشت..
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که مجوز گندله 5 میلیون تنی برای مجتمع فولاد ابویی صادر شده است گفت: انشااله با تامین اعتبار از سوی بانک راه سرمایه گذاری مهیاتر شود. و جا دارد در اینجا از رییس هیئت مدیره بانک ملت نیز تقدیر شود.
وی ادامه داد: حمایت بانک ملت از سرمایه گذار کاری بس پسندیده و قابل تقدیر است.
نعمت زاده نجات کشور را در گرو سرمایه گذاری در بخش خصوصی دانست و اضافه کرد: نجات کشور در این است که کار را به دست بخش خصوصی بسپاریم. و این خانواده با کمک بانک در راستای توسعه تلاش کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بافق در شرایطی بسر می برد که جا برای سرمایه گذاری زیاد دارد. منطقه در گذشته از جهت توسعه محرومیت بسیاری داشته؛ امیدواریم با سرمایه گذاری در بافق چهره شهر متحول شود..


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page