مطمئن باشید اگر فردی ازشهر بافق برای نماینده مجلس انتخاب شود توانایی دفاع از حق و حقوق همه را خواهد داشت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 3 فروردین 1395

سید محمد میرسلیمانی بافقی در چهاردهمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق که با حضور صاحبنظران و فرهیختگان بافقی در محل هتل علمدار برگزار شد گفت: تکیه توسعه یافته ترین کشورهای دنیا روی سرمایه انسانی است.
شهرستان های دیگر استان به دلیل تکیه برسرمایه نیروی انسانی توانسته اند به پیشرفت دست یابند.
وی افزود:بافق از نیروی انسانی کافی و تحصیلکرده برخوردار است اما شاید کمی بی هنری در این رابطه شده و از این ذخایر در زمینه های فکری و مشورتی استفاده نشده است. توانایی وتعصب آنان نسبت به نیروی انسانی دیگر شهرهای استان بیشتر است.
میرسلیمانی ادامه داد:اگر نام بافق را در گوگل جستجو کنید 85 درصد اشعار وحشی بافقی است ما برای نام و یاد بافق و شاعرمان چه کردیم ؟
وی اظهار داشت: بعد از گذشت700 سال یک مجسمه برای یادبود شاعر ساخته شده است.
در طول تاریخ دو نفرتوسط دست شخص پادشاهان مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند. واین دو نفر از مردمان پاک بافق هستند آیت الله  حاج شیخ محمد تقی بافقی و عبدالرضا خان بافقی. این دو بزرگوار با مراکز قدرت ارتباط داشته و در رابطه با تغییرات و تبعیضات اجتماعی اعتراض می کردند.
سید محمد میرسلیمانی گفت: بافقی باید دریایی ببیند تا شناگری خود را نشان دهند. مطمئن باشید اگر فردی ازشهر بافق برای نماینده مجلس انتخاب شود توانایی دفاع از حق و حقوق همه را خواهد داشت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page