امام جمعه، فرماندار و مدیر عامل شرکت سنگ آهن با میر محمدی دیدار کردند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 13 فروردین 1395

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، بمناسبت فرا رسیدن سال نو و بازگشت استاندار یزد از سفر معنوی کربلای معلی، امام جمعه، فرماندار، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور در دفتر استاندار یزد با میر محمدی دیدار کردند.

در این دیدار مدیر عامل شرکت ضمن تبریک سال جدید  به استاندار یزد گفت : مفتخریم که در پیروی از فرمان مقام معظم رهبری، از دو سال گذشته سیاست اقتصاد مقاومتی را عملاً در دستور کار قرار داده ایم .
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی که در نهمین روز از سال جدید در معیت امام جمعه بافق و فرماندار بافق، به دیدار استاندار یزد رفته بود،بااشاره به اقدامات عمرانی و توسعه ای سال گذشته شرکت تصریح کرد : در سالی که گذشت توانستیم با محوریت فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و نیز با همدلی و همراهی مسئولین و مردم و بویژه کارکنان خدوم شرکت، اقدامات تاثیرگذاری را در افق آینده اقتصادی شرکت و شهر رقم بزنیم و علیرغم شرایط موجود اقتصادی مستولی بر واحد های معدنی و فولادی کشور، ان شاء الله در سالی که در پیش داریم و بر اساس سیاست های مدون شرکت ، تولید و اقدمات عمرانی و توسعه ای و خصوصاً طرح های جوار معدنی در حال اجرا را که متحول کننده آتیه شهر و استان خواهد بود را پرقدرت تر از گذشته تا بهره برداری کامل از آنها دنبال نمائیم .
عسکری در ادامه با با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ تحت عنوان ” اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ” توسط مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مفتخریم که در پیروی از فرمان مقام معظم رهبری ، از دو سال گذشته سیاست اقتصاد مقاومتی را عملاً در دستور کار شرکت قرار داده ایم و بحول و قوه الهی در سال جدید و آینده نیز روند اقدام و عمل به سیاست مذکور تا حصول نتیجه نهائی سر لوحه کار شرکت خواهد بود .
مدیر عامل شرکت در پایان اظهارات خود ضمن اشاره به طرحهای توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی اظهار داشت: در اواخر سال گذشته با حضور دو وزیر محترم دولت تدبیر و امید در بافق، بسیاری از طرحهای توسعه ای شرکت افتتاح شده که سرمایه ای حدود ۳۰۵ میلیارد تومان در مورد این طرحها هزینه شده بود.
وی همچنین اشاره به روند صعودی ادامه زیر ساخت های صنعتی موجود نمود و گفت : بیش از دو هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری در دستور کار برای طرحهای توسعه ای داریم و همچنین حدود ۵۰۰ میلیارد تومان، افزایش سرمایه شرکت را نیز از محل سود انباشته سه ساله گذشته با پیشنهاد هئت مدیره و تصویب مجمع شرکت را داشته ایم.
شایان ذکر است این دیدار پس از بازگشت استاندار یزد از سفر معنوی کربلا و و با هماهنگی قبلی مدیر عامل شرکت سنگ آهن و در دفتر استانداریزد صورت گرفته است .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page