از تمام ظرفیت ها برای توسعه ورزش و امور جوانان در این شهرستان استفاده شود

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 28 فروردین 1395

امام جمعه شهرستان بافق: باید از تمام ظرفیت ها برای توسعه ورزش و امور جوانان در این شهرستان استفاده شود

امام جمعه شهرستان بافق بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای توسعه ورزش و نگاه ویژه به مسائل جوانان در این شهرستان تاکید کرد.
رضا نارگانی نماینده مدیرکل و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد که به شهرستان بافق سفر کرده بود ، به همراه سرپرست اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین هیات های ورزشی شهرستان بافق با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.
امام جمعه شهرستان بافق در این دیدار گفت: ورزش یک رویکرد مهم اجتماعی و فرهنگی است و بعنوان یک شاخص مهم، نقش تأثیرگزاری هم در حوزه سلامت روحی و جسمی و هم در ابعاد تربیتی و اخلاقی جامعه و بخصوص نسل جوان دارد.
حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با بیان اینکه هر فعالیتی که در عرصه ورزش و جوانان صورت گیرد نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود، تاکید کرد: همه دغدغه ورزش را دارند، اما تلاش کنیم پرداختن به امور ورزش ما را از رسیدگی به بخش دیگر فعالیتها که در حوزه مسائل جوانان است، دور نکند.
نارگانی نماینده مدیرکل و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد هم ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به اینکه شهرستان بافق پتانسیل بالایی در بحث ورزش دارد گفت : هیئت های ورزشی بازوان توانمند اداره ورزش و جوانان هستند که می توان با همکاری این هیئت ها برای ورزش شهرستان برنامه ریزی های مدونی انجام داد، و ورزش بیش از پیش در این شهرستان توسعه و گسترش پیدا کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
d این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 فروردین 1395 - 10:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نماینده مدیرکل، دیگه چه سمت من درآوردی ایه؟؟؟؟!!!!!!!

فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 فروردین 1395 - 8:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

امیدواریم مسولین به بهتر شدن سطح فوتبال بافق کمک کنند.وحمایت کافی رااز جوانان دراین راه داشته باشن.ممنون

You cannot copy content of this page