وحدت شهرستان های بافق و بهاباد برای بسیاری خطرناک است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 7 اردیبهشت 1395

درگرد هــمایی بــزرگ حـــامیــان “محمّدرضا صباغیان” عنوان شد:
وحدت شهرستان های بافق و بهاباد برای بسیاری خطرناک است

حجت الاسلام سید محمد رضی بهابادی شامگاه دیشب در گردهمایی بزرگ حامیان “محمد رضا صباغیان” گفت: مردم بافق و بهاباد در دور اول دهمین دوره نماینده مجلس شورای اسلامی به فردی اصلح رای دادند و ملاک مردم همشهری بودن کاندیدا نبود.
رضی شب گذشته در مراسم گردهمایی بزرگ حامیان “محمد رضا صباغیان” که با عنوان “فــرصت ِطــلایـی اتحاد نهایی” با حضور جمع کثیری از مردم بافق و بهاباد در محل مسجد امام حسین(ع) واقعدر خیابان مهدیه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: حضور مردم در دور اول انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوگویان نظام بود. آنانی که قصد داشتند تا بگویند مردم خسته شدند و پای صندوق های رای حضور پیدا نخواهند کرد. و در آخر اینکه مردم سالاری دینی در ایران با شکست مواجه شده است.

421209788_149571_3113978758199628319
وی اضافه کرد:مردم در کشورهای دنیا که ادعای دموکراسی مردم سالاری دارند در بهترین حالت 30 نهایتا الی 40 درصد در انتخابات شرکت می کنند. اما این بار در ایران شاهد یک مشارکت بالا بودیم که مایه مباهات و افتخار برای کشور است. مردم در منطقه بافق و بهاباد بالطبع سایر نقاط کشور و حتی پیشتازتر از مناطق کشور حضوری پرشور داشتند. و فارغ ازهر دید و نظر وظیفه خود را انجام دادند.

422134136_88829_10514790958758478418
رضی ادامه داد: وحدت نشانه رشد فرهنگ مردم و مسئولین است. که باید آن را پاس داشت. صباغیان با رای ناشی از وحدت مردم وارد مرحله دوم انتخابات شد. علیرغمی که خیلی ها قصد داشتند تا این اتفاق رخ ندهد. و با پخش شایعات مختلف و لجن پراکنی های متعدد مانع این کار می شدند مردم با یکدیگر یکدست شده و به اصلح رای دادند و بعد از سالها انسجام و وحدت کم سابقه و مثال زدنی بین مردم بافق و بهاباد رخ داد.
وی با بیان اینکه معتقدم رای به همشهری ملاک خوبی برای رای دادن نیست تصریح کرد: چند ویژگی در کاندیدای مطرح وجود داشت که به انسان اطمینان می دهد که این انتخاب صحیح است. عدالتخواهی رگ گردن کسی برای عدالت بیرون زند، حق گرایی، شجاعت در فریاد زدن حق و حقیقت، صداقت، راستگویی، قاطعیت در دفاع از حقوق مردم و محرومین و ساده زیستی از ویژگی های این نامزد است.
حجت الاسلام رضی در ادامه گفت: رای به کاندیدای بافق و بهاباد رای به همشهری نبود رای به اصلح بود. عامل پیروزی در دور اول انتخابات انسجام جدی و وحدت طلایی بود که مردم آن را رقم زدند.
او بیان کرد:وحدت شهرستان های بافق و بهاباد برای بسیاری خطرناک است . بافق و بهاباد بهشت معادن ایران است. اگر مردم مناطق با یکدیگرمنسجم و واحد شوند و همچنین نماینده ای از خود داشته باشد نان مافیاها و کسانی که چشم طمع به این منابع خدادادی دوخته اند آجر می شود.


423821722_23347_67899308055837772 (1)
وی خطاب به مردم در رابطه با نامزد مورد نظر یادآور شد: تا زمانی که نامزد مطرح و مورد نظر در مسیر حق و عدالت و دفاع از ولایت و منافع مردم گام بردارد از وی دفاع خواهیم کرد. و اگر خدای ناکرده در زمان غربت ولایت به ولایت و منافع مردم ضربه زند در ابتدا به وی تذکر داده و در صورت تخطی در برابر او ایستادگی خواهیم کرد.
حجت الاسلام سید محمد رضی بهابادی در پایان سخنان خود بیان کرد: مهم این نیست که “رضی” یا دیگری وارد مجلس شود مهم این است که مردم به منافع خود برسند. و امثال” رضی” پلی برای پیروزی و کسب حق و حقوق مردم شوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 2:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت به مردم غیور باف و بهابادم خاتم .مهریز ابرکو هرات و مروست

You cannot copy content of this page