پیام مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 27 اردیبهشت 1395

DO3P9825

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن ، بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن متن پیامی صادر نمود.

روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی بر تمامی تلاشگران این عرصه مبارک باد

از زمانی که  نخستین جوامع بشری شکل گرفت، ارتباطات و روابط عمومی به عنوان دو پدیده برای درک متقابل انسان ها وجوامع اهمیت پیدا کرد.

امروزه، بنا به شهادت و تائید بسیاری از مبتکران این عرصه، ارتباطات عنصری حیاتی از زندگی انسان و ساختار جامعه است. باشکل گیری پدیده ای به نام افکار عمومی، ارتباطات نیز شکل پیچیده تر، مهم تر و تخصصی تر به خود گرفت تا جائیکه به عنوان یکی از علوم مدرن امروزی، در دانشگاه های معتبر جهان،  تدریس می شود .

با گسترش فن آوری و افزایش ارتباطات حقیقی و مجازی و ظهور پدیده ای به نام “دهکده جهانی” ارتباطات به زیر بنای اصلی جوامع تبدیل شده و گونه ای که سازمانها  برای حضور، برجسته شدن و موفقیت، نیازمند بهره گیری از تخصصی بنام ارتباطات و روابط عمومی اند. اینجاست که نقش کلیدی روابط عمومی در سازمان برای نیل به اهداف عالیه، برجسته می شود.

شکی نیست مدیریت یک سازمان ، در کنار روابط عمومی و استفاده صحیح از ابزار ارتباطات است که می تواند ظرفیت و توانمندی های خود را نشان داده و در فعالیت های اجتماعی و افکار عمومی، موفق جلوه کند. همانطور که روابط عمومی ناکارآمد، حتی مدیران موفق را ناکارآمد و ناموفق نشان می دهد.

با این که هنوز درک کامل و درستی از نقش ارتباطات و روابط عمومی و کنشگران آن در بسیاری از سازمانها و جوامع وجود ندارد، اما با ایفای نقش پویا، سازنده و نظم دهنده ارتباطات درون و برون سازمانی تلاشگران عرصه روابط عمومی، بی آنکه دیده شوند و از تلاششان تقدیر شایسته انجام گیرد ، روزبروز اهمیت روابط عمومی نزد افکار عمومی وسازمانها بیشتر شده و تاثیر مثبت و منفی آن بررسیدن اهداف سازمان، بیشتر شناخته می شود.

گرچه می توان گفت وظایف روابط عمومی 24 ساعته شبانه روز و 365 روز سال است اما به پاس نامگذاری این روز، بنام “ارتباطات” از فرصت استفاده می کنم و این مناسبت را به تمامی همکاران گرامی ام در روابط عمومی های نهادها ، شرکت ها ، سازمان ها و ادارات شهرستان بافق، استان یزد و کشورعزیزمان ایران اسلامی، تبریک گفته، از خداوند منان موفقیت در انجام صادقانه وظایف خطیر روابط عمومی را برایشان خواستارم.

محمدرضا رضایی پور

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page