توسعه فرهنگی و اقتصادی دو بال همراه هستند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 22 تیر 1395

رییس اداره آموزش و پرورش بافق با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگی و اجتماعی گفت: توسعه در هر زمینه ای بدون توجه به اخلاق اسلامی، نزدیک‌شدن به بنیان‌های اصیل اسلام و تبیین اولویت‌ های فرهنگ اسلامی ـ ایرانی امکان‌پذیر نیست.
علی اصغر رنجبر درشانزدهمین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق با موضوع «بررسی پروژه های صنعتی – معدنی و بهداشت و درمان» شهرستان که با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی در محل هتل علمدار برگزار شد اظهار داشت: اهمیت به بحث و توسعه صنعت، معدن و تجارت مقوله ای مهم و اثر بخش است لیکن نباید به گونه ای باشد که حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد غفلت قرار گیرد.
وی عنوان کرد: برخی از شهرستان هایی که فقط در حوزه اقتصاد ورود پیدا کردند با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند که بعضا شاهد آن هستیم.
رنجبر با بیان اینکه پیشرفت و توسعه صنایع جوار معدنی عاملی برای سیل مهاجرت به شهرستان است تصریح کرد: مهاجرت پذیری شهرستان تبعاتی نیز به همراه خواهد داشت که باید به آن توجه خاص و ویژه ای شود.
رییس اداره آموزش و پرورش بافق گفت: متاسفانه ازدواج های زود هنگام و بعضا اجباری باعث بروز اختلافات و طلاق های زود هنگام در بافق شده است ، نبود زیر ساخت های مناسب فرهنگی و اجتماعی و کم توجهی در این راستا نتایج نا خوشایندی را به ویژه برای جوانان عزیز به دنبال خواهد داشت .
عضو کارگروه فرهنگی ” فرهنگ و اقتصاد ” را دو بال همراه دانست و خاطر نشان کرد: فعالیت شهرستان نباید به گونه ای پیش برود که با اهمیت دادن و توجه بیشتر به یکی از این مقوله ها دیگری مورد غفلت قرار گیرد.
علی اصغر رنجبر خاطر نشان کرد: انشاءالله با اهمیت دادن به هر دو موضوع مهم و با همدلی و همراهی می توان به نتیجه ای اثر بخش و مطلوب دست یافت .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page