دویست و بیست و یک محصل تحت پوشش کمیته امداد بافق هستند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 20 مرداد 1395

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق گفت:دویست و بیست و یک نفر محصل تحت پوشش کمیته امداد بافق می باشند که از این تعداد ۱۹۸ دانشجو و ۲۳ نفر دانش‌آموز هستند.

سید رضا هاشم پور صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان با بیان این که حمایت تحصیلی از فرزندان مددجویان تحت پوشش یکی از اقدامات فرهنگی کمیته امداد است بیان کرد: در حال حاضر ۲۲۱ محصل تحت پوشش کمیته امداد بافق قرار دارند که از این تعداد ۱۹۷ نفر دانشجو در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: اجرای فعالیت‌های فرهنگی در کانون‌ها، برگزاری کلاس‌های تقویتی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعطای کمک هزینه تحصیلی و اردوهای منطقه‌ای از مهمترین خدمات فرهنگی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده است.

مدیر کمیته امداد امام (ره) بافق با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته ۵ میلیون و پانصد هزار تومان در زمینه خدمات فرهنگی هزینه شده است یادآور شد: یکی از مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان نداشتن امکانات کافی برای ادامه تحصیل است پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور رفع بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت صورت می‌گیرد تا آنها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page