افتتاح 15 پروژه عمرانی در ابرکوه با اعتبار 800 میلیارد ریال

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 3 شهریور 1395
فرماندار ابرکوه گفت: 15 پروژه عمرانی، کشاورزی و آبرسانی در بخش خصوصی و دولتی با هزینه ای بالغ بر 800 میلیارد ریال، در ابرکوه افتتاح شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز همزمان با آغازین روز از هفته دولت چندین پروژه عمرانی باحضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد و همچین مسئولین شهرستان، افتتاح شد.
در حاشیه این برنامه ها سید نبی رسولی اظهار کرد: امروز در شهرستان 15 پروژه عمرانی، کشاورزی و آبرسانی در بخش خصوصی و دولتی با هزینه ای بالغ بر 800 میلیارد ریال افتتاح شد که برای شهرستان کوچکی مانند ابرکوه قابل توجه است.
رسولی تصریح کرد: اگر به لطف خداوند و یاری مسئولین زنجیره خطوط تولید کارخانه های صنعتی شهرستان تکمیل شود، بیش از 3 هزار شغل برای افراد بیکار و فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهرستان فراهم خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ابرکوه از جمله شهرستان هایی است که داری سه شهرک صنعتی می باشد که تمام زیرساخت های آن فراهم می باشد. لذا اگر بخواهیم در آینده ابرکوه دارای شرایط مطلوب زندگی برای مردم و دارای کمترین مهاجرت باشد، باید امنیت شغلی جوانان تأمین شود.
در بخشی دیگر از افتتاحیه پروژه های شهرستان، طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد اظهار بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی توجه خاصی به مناطق محروم و روستایی داشته و اگر چه مشکلات زیادی پیش روی مردم است اما با یاری خداوند از موانع عبور خواهیم کرد و شرایط بهتری برای مردم فراهم می کنیم.
طالبی تأکید کرد: در شرایطی که کشور در عرصه های مختلف به ویژه در زمینه تخصیص اعتبار با مشکلات و موانع به جا مانده ناشی از تحریم های ظالمانه و سوء تدبیرهای گذشته رو به رو است، جریان خدمت رسانی به مردم استمرا داشته و خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: نوع حمایت های زیادی که در گذشته وجود داشت با امروز قابل مقایسه نیست و فضای حاکم بر کشور به گونه ای است که مردم باید صبر داشته و با مسئولین تعامل داشته باشند تا بتوانیم از این وضعیت عبور کنیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page