25 شهريور ماه آخرين مهلت ثبت نام از متقاضيان مشاركت در امر سرشماري

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 13 شهریور 1395

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، فرماندار بافق در خصوص مشاركت ماموران سرشماري گفت: متقاضیان انجام سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری می توانند با مراجعه به سايت سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد ( http://yazd.mporg.ir ) اطلاعات خود را درج کرده و ثبت نام کنند.

وي افزود : آخرين مهلت براي ثبت نام از متقاضيان مشاركت در امر سرشماري ( ماموران سرشماري) 25 شهريور ماه سال جاري مي باشد.

سيد مهدي طلائي مقدم با اشاره به اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن افزود: اطلاعات حاصل از سرشماری در برنامه ریزی های آینده کشور اهمیت چشمگیری دارد.

مدیر اجرایی سرشماری شهرستان بافق گفت: هدف اصلی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 جمع آوری داده ها و اطلاعات در زمینه تعداد جمعیت و واحد های مسکونی کشور و ویژگی های عمده آن ها به منظور تامین اطلاعات پایه ای مورد نیاز توسعه اجتماعی و اقتصادی در سطوح مختلف جغرافیایی کشور و همچنین تهیه چارچوب آماری مناسب در زمینه جمعیت، خانوار و مسکن است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه مدون قرار است تا سرشماری به صورت اینترنتی از سوم تا 24 مهرماه و بعد از آن عملیات میدانی از تاریخ 25 مهرماه تا 25 آبان ماه سال جاری در سراسر کشور به اجرا درآید.

طلائي مقدم گفت: شهروندان بافقي می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32436006 واحد روابط عمومي فرمانداری تماس حاصل کنند.

IMG_5136 سرشماري


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page