همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵ نقطه بافق برگزار می شود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 14 مهر 1395

photo_2016-10-05_15-51-49photo_2016-10-05_15-51-51

رییس مجمع شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) شهرستان بافق با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش آماده سازی فرزندان برای یاری آقا امام زمان(عج) است گفت: برگزاری همایش شیرخوارگان از ۱۴ سال قبل توسط فردی به نام« داوود منافی پور» که پس از گذشت سال ها فرزنددار نشده بوده راه اندازی شد.

حاج اکبر قانعی صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق اظهار کرد: این فرد پس از برگزاری اولین همایش در مهدیه تهران با خواست خدا و دستان کوچک حضرت علی اصغر(ع) اولاددار شده و بعد از این اتفاق خوب در زندگیش تصمیم می گیرد تا همایش را هر ساله برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان از سال ۸۱ شروع شده است تصریح کرد: هر سال این برنامه در اولین جمعه ماه محرم با حضور بانوان و شیرخوارگان برگزار می گردد.

قانعی با بیان اینکه در حال حاضر در ۵ نقطه اصلی بافق و ۱۰ روستا این برنامه اجرا می شود خاطر نشان کرد: شهرستان بافق نیز بعد از مرکز استان در دومین سال به منظور برگزاری این همایش عزم خود را جزم کرد.

رییس مجمع شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) شهرستان بافق عنوان کرد: در حال حاضر این همایش در تمامی مراکز داخلی و خارجی کشور یعنی ۵ قاره جهان برگزار می شود.

وی از دوخت ۵ هزار لباس ویژه نوزادان شیرخوار خبر داد و یادآور شد: این لباس بین مادرانی که نوزاد دارند توزیع شده و به دلیل اینکه تعداد آن بسیار زیاد است مردم برای تبرک و برآورده شدن جاحت نیز از آن استفاده می کنند.

قانعی با اشاره به اینکه مراسم راس ساعت ۸ صبح در سراسر کشور آغاز می شود گفت: مهمترین برنامه این همایش خواندن نذرنامه راس ساعت ۱۰ صبح است که مادران فرزندان خود را نذر فرج امام زمان (عج) می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: در همایش شیرخوارگان علی اصغر(ع) به نوزادانی که نام علی اصغرداشته باشند پلاک طلا اهدا می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
خادم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 مهر 1395 - 12:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

به نوزادانی که نام علی اصغر داشته باشند و در مراسم شیرخوا رگان حسینیه سفلی شرکت کنند نه بقیه نقاط تبعیض تا چه حد واقعا که ……. خجالت آوره

You cannot copy content of this page