کمپ نمونه گردشگری استان در انتظار تامین زیر ساخت اولیه

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 20 مهر 1395

مدیر کمپ شن و شادن از عدم تامین زیر ساخت های اولیه این کمپ خبر داد.

اسما حسینی در هفدهمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق با بیان اینکه اقتصاد شهرستان تک بعدی و برمبنای معادن برپا شده است گفت: نیاز است تا یک صنعتی جدید در بافق به وجود آید.

وی افزود: گردشگری صنعتی پربازده و سهل است و به عنوان اولین صنعت غیر نفتی جهان محسوب می شود.

حسینی با اشاره به اینکه بسیاری از شهرهای محروم و دور افتاده با اهمیت دادن به صنعت گردشگری توانسته اند در این زمینه حرفی برای بیان کردن داشته باشند تصریح کرد: بافق پتانسیل های زیادی از حیث آب وهوایی، طبیعی، زیست محیطی و حتی روستاهای زیبا دارد که می توان با هزینه کم و برنامه ریزی آسان از آنها استفاده کرد.

وی به حمایت های فرمانداری شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تمام حمایت ها اما هنوز این کمپ که یکی از کمپ های نمونه استان و کاندیدای کمپ نمونه گردشگری کشور است در انتظار تامین زیرساخت های اولیه از جمله آب، برق، زمین و… بسر می برد.

مدیر کمپ شن و شادن ضمن گلایه از کم لطفی برخی از مسئولین خاطر نشان کرد: چنانچه به صنعت گردشگری بها داده شود در بازده زمانی کوتاه شاهد تغییر و تحولات عظیمی در شهر خواهیم بود.

حسینی گفت:گردشگری معادله آسانی است و با رشد صنایع دستی، وجود راهنمای بومی محلی، شناخت طبعیت اطراف می توان به دستاوردهای خوبی دست یافت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
ابوذر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 22 مهر 1395 - 8:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن خدا قوت به ایشون باید گفت خانم حسینی یکی از افتخارات حوزه بانوان شهرستان بافق هستند ،باید از ایشون حمایت بشه تا دیگر زن های شهرستان هم توانائی هاشون رو نشون بد ن

You cannot copy content of this page