بالاترین فرصت سرمایه گذاری هر شهر نیروی انسانی است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 24 مهر 1395

دبیر کارگروه فرهنگی _آموزشی مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق بالاترین فرصت سرمایه گذاری در هر شهرستان را نیروی انسانی دانست.

محمد علی قاسم زاده در هفدهمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق با بیان اینکه بالاترین فرصت سرمایه گذاری هر شهرستان نیروی انسانی است اظهار کرد: سرمایه را سرمایه گذار تبدیل به فرصت مناسب می کند.

وی افزود: اگر امروز شهردار بافق به موفقیت چشمگیر دست می یابد باید توجه داشت که نیروهای خدوم و دلسوز انسانی با وی همکاری کرده اند.

قاسمزاده همچنین با اشاره به اینکه راهیابی نماینده ای از بافق یک سرمایه بزرگ انسانی است گفت: باید دست در دست هم نهیم و از این موقعیت به دست آمده بیشترین بهره و استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: در کنار فرصت های پیش آمده تهدیدات را نیز باید در نظر گرفت.

دبیر کارگروه فرهنگی شهرستان بافق خاطر نشان کرد: تهدیدها شامل از بین رفتن سرمایه، سرمایه گذار و همراهی نکردن مسئول با ایشان است.

وی با اشاره به اینکه باید با صراحت از تهدیدها سخن گفت یادآور شد: تهدید در گاهی مواقع با دزدیدن سرمایه ,گاهی اوقات با دزدیدن سرمایه گذار و زمانی با همراهی نکردن مسئول با سرمایه گذار به وجود می اید.

قاسم زاده در پایان سخنان خود بر رفاقت و دوستی سرمایه گذاران تاکید و عنوان کرد: در کنار هم بودن می تواند شهر را به قله های ترقی و پیشرفت برساند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 مهر 1395 - 9:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تا زمانی که روابط بر ضوابط و حزب بر شایسته سالاری حاکم است آش همین آش و کاسه همین کاسه خواهد بود.

You cannot copy content of this page