دیدار سرپرست و کارکنان اداره ورزش و جوانان و مسئولین هیاتهای ورزشی شهرستان بافق با امام جمعه به مناسبت هفته تربیت بدنی

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 4 آبان 1395

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و مسئولان هیئت های ورزشی با امام جمعه بافق دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق ضمن تبریک روز تربیت بدنی و ورزش از خدمات و فعالیتهای مجموعه ورزش شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به فواید ورزش و تأثیرات آن بر روی جوانان گفت: جذب جوانان به ورزش و میادین ورزشی و صرف انرژی و فعالیت جوانان در میادین و محیط های سالم ورزشی می تواند نقطه مقابل تهاجم فرهنگی باشد و آنان را از بسیاری از انحرافات، خطرها و آسیبهای اجتماعی جامعه کنونی مصون نگه می دارد.

حجه الاسلام سلیمانی با اشاره به جمله پرمعنای مقام معظم رهبری در خصوص وزرش افزود: مقام معظم رهبری سه توصیه به جوانان دارند؛ «تحصیل،تهذیب و ورزش»، همین جمله کوتاه خود بیانگر جایگاه الزام کار در حوزه ورزش و جوانان است.

امام جمعه بافق از همت والای اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی شهرستان که با دست خالی و با کمترین بودجه چرخ ورزش را می چرخانند تقدیر و تشکر نمودند و از آنها خواستند تا تمام توان و کوشش خویش را تا رسیدن به قله های افتخار به کار گیرند.

وی تبلیغ و اطلاع رسانی را در گرایش جوانان به ورزش بسیار موثر دانست و گفت: باید در مدارس، مساجد و مکان های عمومی تبلیغات گسترده ای برای جذب جوانان و نوجوانان به ورزش صورت پذیرد.

سلیمانی با اشاره به نقش فرهنگ و ورزش اشاره کردند و افزود: جوانان ما باید روح فرهنگ پهلوانی و روح اقتدار را از سیدالشهدا یاد بگیرند و در خود عجین کنند، وقتی بانوان ما در صحنه های بین المللی با حجاب و با ذکر ائمه اطهار در صحنه ها حضور می یاند و سجده شکر می گذارند، بسیار شادمان و خوشحال می شویم.

امام جمعه بافق با ببان اینکه هدف از ورزش برد و باخت نیست، خاطر نشان کرد: هدف از ورزش شادابی جسم و جان است، هدف تعالی روح پهلوانی و روح اقتدار در بین جوانان ماست.
شایان ذکر است در این دیدار سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان و تعدادی از روسا و نایب رئیسان هیاتهای ورزشی گزارشی از عملکرد هیات خود را بیان نمودند

 

426120166_11710_13348271680500757229

 

 

425634291_178115_8486779887332197446


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 آبان 1395 - 3:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ممنون انشا… این جلسه رونقی به ورزش بافق بده وبا تشکل یک شورای ورزش قوی شهرستان پیگیراهداف ورزش باشیم

You cannot copy content of this page