اجرای قانون حفظ کاربری زراعی و باغها

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 16 آبان 1395

photo_2016-11-06_17-16-03

اجرای قانون حفظ کاربری زراعی و باغها در بافق

در این راستا بنایی که خلاف این قانون ساخته شده بود تخریب و قلع و قمع شد.

صبح امروز با حضور مدیر امور اراضی و مشاور انتظامی جهاد کشاورزی استان ، مسئولان جهاد کشاورزی بافق و فرمانده انتظامی شهرستان بافق بنایی که خلاق قانون در مزارعه کشاورزی ساخته شده بود تخریب شد.

مدیر امور اراضی استان یزد در حاشیه اجرای قانون حفظ کاربری اراضی و باغها در بافق گفت: اجرای قانون حفظ کاربری زراعی و باغها از وظایف حاکمیت است که به عهده امور اراضی جهاد کشاورزی قرار داده شده است .

غلامرضا قدیری با اشاره به این که در استان یزد بیش از 1000هکتار زمین در دستخوش تغییر کاربری است افزود: تا کنون در استان یزد یکصدو 20رای قطعی در این راستا صادر شده است و در دستور کار قرار دارد.
مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی استان یزد بیان داشت : در شهرستان بافق نیز 10مورد تغییر کاربری در در دست بررسی است که برای 2 مورد آن رای قطعی صادر شده است که یکی از این رای ها اجرا شد .
وی گفت: تخریب ، قلع و قمع یک مجموعه شامل حصار کشی و ساختمان سازی در ورودی شهر بافق انجام شد.
قدیری بیان داشت : مساحت این مجموعه 5هزارو 400متر است که حصار کشی شده است و و 120متر مربع هم بنا دارد که تخریب شد .
مدیر امور اراضی استان یزد تصریح کرد: صاحب این ملک بارها از سوی مراجع قانوی اخطار داده شد .ولی وی به کار خلاف خود ادامه داده است .
وی گفت: اجرای این قانون د راین ملک از سوی مدیریت امور اراضی و جهاد کشاورزی شهرستان بافق با پیگیری های انجام شده از طریق مراجع قضایی انجام شد.

photo_2016-11-06_17-15-54

photo_2016-11-06_17-15-58


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 17 آبان 1395 - 8:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این تصویر متعلق به اول بافق بعد دانشگاه پیام نور نیست!؟

رهنما این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 18 آبان 1395 - 6:24 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همه اینها تبلیغات هست بنده یکسال هست که پیگیر تخریب دیوار باغی که توسط فردی بدون مجوز در جاده باقر اباد روبروی کارگاه شرکت محک ساخته شده هستم ولی تا حالا اقدامی صورت نگرفته و واقعا جای بسی تاسف هست که قانون گذار قانون تصویب میکند و مجری به دلایل نامعلوم اجرا نمیکند بنده که از مسئولین بافق و استان نا امید شدم و مراتب را از طریق وزارت جهاد کشاورزی پیگیر شدم

You cannot copy content of this page