۳ هزار کلاس درس غیر استاندار در یزد نیاز به بازسازی دارد / افتتاح دو مدرسه خیری بزودی در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 19 آبان 1395

photo_2016-11-09_13-52-04

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با بیان اینکه ۳ هزار کلاس درس غیر استاندار در یزد نیاز به بازسازی دارد گفت: ۴ مدرسه خیری در بافق در حال ساخت است که در اواسط هفته آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از دو مدرسه آن خواهیم بود.

محمد علی خواجه رضایی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان نیازمند ۶۰ مدرسه نوساز در مناطق مختلف استان است اظهار کرد:طبق زمانبندی با اداره آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان ظرف ۸ سال آینده مدارس نوساز مورد نیاز می بایست احداث شود.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با اشاره به مشارکت خوب خیران مدرسه ساز در ساخت مدرسه تصریح کرد: قطعا اعتبارات دولتی جوابگوی بازسازی و تخریب مدارس نیست و لازم است تا خیرین در این امر مشارکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود جهت تخریب، بازسازی و ساخت مدارس جدید بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد.

خواجه رضایی با بیان اینکه خوشبختانه ظرف یک سال گذشته خیرین استان مشارکت خیلی خوبی در امر ساخت مدرسه داشته اند یادآور شد: در ۸ ماه گذشته سالجاری حدود ۳۰ میلیارد تومان خیرین استان در قالب ۲۸ پروژه تامین اعتبار نموده اند.

وی ابراز امیدواری کرد این تعداد پروژه تا پایان سالجاری به ۵۰ مدرسه برسد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد گفت: امیدواریم با همت خیرین و تامین اعتبارات از سوی دولتمردان ظرف ۸ سال آینده بتوان سفره مدارس غیر استاندار در استان را بست.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page