افزایش ذخیره آنومالی شمالی به ۳۲۰ میلیون تن /موانع زیرساخت های توسعه صنایع جوار معدنی رفع می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 29 آبان 1395

مدیر عامل مجتمع فلات مرکزی بافق از افزایش ذخیره آنومالی شمالی از ۲۶۰ به ۳۲۰ میلیون تن خبر داد.

محمد مرشدزاده در بازدید سرپرست فرمانداری بافق از آنومالی شمالی اظهار کرد: در سال ۹۵ با اکتشافات تکمیلی ذخیره آنومالی شمالی به مقدار قابل توجه ای افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه متوسط عیار در توده شرقی ۲۵ درصد است عنوان کرد: این درصد در توده غربی که پرعیارتر است به ۳۲ درصد می رسد.

مدیر عامل مجتمع فلات مرکزی بافق با تاکید بر ضرورت احداث زیرساخت جاده دسترسی به معدن چاه گزافزود: :بنا به دستور دکتر کرباسیان معاون وزیر ۲۵ کیلومترجاده با تهیه اسناد به مناقصه می رود و مسافت ۱۵ کیلومتر آن هم آسفالت شده است و زیر سازی نیز ۹۰ درصد به اتمام رسیده است.

مرشدزاده با بیان اینکه بارندگی سال گذشته باعث شد تا در این محور طراحی مجدد انجام شود گفت: ۲۰ پل به این محور اضافه شده است و قول داده شده با تخصیص اعتبار یک ونیم میلیارد این محور افتتاح شود.

سرپرست فرمانداری بافق هم در این بازدید اظهار کرد: به منظور تامین زیرساخت برای سرمایه گذار و همچنین جاده دسترسی به آنومالی و ایجاد بستر صنایع جوار معدنی این محور احداث می شود.

زاده رحمانی افزود: پیگیری به منظور تسهیل و روانسازی و همچنین جذب بودجه و برطرف کردن موانع کار از طریق مسئولان شهرستان صورت خواهد گرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page