معرفی کتاب در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 بهمن 1395
 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق،نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق با حضور  محمد زاده رحمانی سرپرست فرمانداری،کاظم فتوحی رئیس اداره راه و شهرسازی و جمعی از اعضای انجمن در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

در ابتدای نشست محمد زاده رحمانی ،کتاب “کایزن:کلید موفقیت رقابتی ژاپن” اثر  “ایمایی ماساکی” و کتاب “راهکارهای کاهش فقر” ترجمه “محمدمهدی نصیریان” را به حضار معرفی کرد.

در ادامه زاده رحمانی گفت:وجود کتابخانه ها به عنوان یک بستر فرهنگی مناسب، زمینه ساز رشد و آگاهی افراد یک جامعه است که در صورت توسعه آنها می تواند در بخشهای مختلف جامعه اثر گزار باشد.

وی افزود:ایجاد یک کتابخانه استاندارد نیاز ضروری مردم بافق است و باید همکاریهای لازم برای ساخت کتابخانه استاندارد انجام گیرد.

در ادامه این نشست الهام آقایی،رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق،با توجه به افزایش چشمگیر تعداد اعضای کتابخانه ها و بازدید بیش از 50 مدرسه از کتابخانه های عمومی شهرستان در هفته کتاب و کتابخوانی،بهسازی و شاداب سازی کتابخانه های عمومی را گامی موثر در جذب مخاطبین بویژه نوجوانان و جوانان به کتابخانه های عمومیدانست.

در پایان جلسه احمد علیزاده فلاح،عضو انجمن کتابخانه هابیان کرد منابع کتابخانه ها  باید به روز و متنوع باشد تا مخاطبین بیشتری جذب کند.

 

 

 

 

 

 

IMG_2819

 

 

IMG_2821


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page