افتتاح دو اقامتگاه بوم گردی بافق با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 15 اسفند 1395

بخشدار مرکزی شهرستان بافق از افتتاح دو اقامتگاه بوم گردی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

محمد رضا فتاحی با بیان اینکه دو اقامتگاه بوم گردی در روستاهای شادکام و قطرم با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فرماندار شهرستان افتتاح شد گفت: این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی و به منظور اشتغال پایدار، عدم مهاجرت روستاییان به شهرها و همچنین آشنا شدن با محاسن داشته های هر روستا راه اندازی شده است.

بخشدار مرکزی بافق با اشاره به اینکه از ۶ ماه گذشته در این رابطه فعالیت های بسیار خوب و ارزنده ای آغاز شده است اظهار داشت: اقامتگاه روستای قطرم با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال و روستای شادکام با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: در هر اقامتگاه بوم گردی ۴ نفر بصورت مستقیم وارد عرصه اشتغالزایی می شوند و امیدواریم در دیگر روستاهای هدف گردشگری شهرستان نیز این حرکت انجام شود.

فتاحی همچنین با بیان اینکه تسهیلات اقامتگاه ها تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است عنوان کرد:افراد علاقمند می توانند درخواست ابتدایی خود را به مجموعه بخشداری ارسال و پس از بررسی شرایط امنیتی و جانبی درخواست به میراث فرهنگی شهرستان و از آنجا به اداره کل ارسال می شود و با صدور مجوز از سوی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اقامتگاه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

photo_2017-03-04_23-07-50

photo_2017-03-04_23-20-12


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page