الزام کار مدیر موفق، ارتباط با رسانه است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 16 اسفند 1395

فرماندار بافق گفت: ارتباط با رسانه و خبرنگاران یکی از الزام های کاری یک مدیر موفق است.

محمد زاده رحمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران آزاد صدا و سیمای استان یزد اظهار داشت: ارتباط مدیران با اهالی رسانه و خبرنگاران يك ارتباط برد – برد و دو سویه است که از یک سو این ارتباط باعث افزایش آگاهی مدير از مسائل و مشکلات جامعه می شود و از سوی دیگر می تواند عملکرد و فعالیت انجام شده خود را به مردم انتقال دهند.

فرماندار بافق در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه با نام بافق موضوع صنعت و معدن در اذهان تداعی می شود عنوان کرد: از مجموع ۱۴۰ آنومالی آهن شناسایی شده در سراسر کشور نیمی از آن در فلات مرکزی واقع شده است.

وی افزود: خام فروشی یکی از آسیب هایی است که از ۵۰ سال گذشته دامن معادن را گرفته اما امروز خوشبختانه معادن به سمت احداث صنایع جوار معدنی هر چند با شتاب کم پیش می روند.

زاده رحمانی با اشاره به اینکه هدف گذاری ۴ سال آینده تکمیل زنجیره فولاد در بافق است تصریح کرد: جدای از بحث صنعت، بافق در بخش کشاورزی حرف های زیادی برای گفتن دارد و همواره از خبرنگاران شهرستان درخواست داشتم تا به بحث کشاورزی و زير بخش هاي آن بیش از پيش اهمیت دهند تا در سایه معادن گم نشود.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان بافق همچنین به ارزآوری محصولاتی چون خرما و پسته اشاره کرد و یادآور شد: بافق قطب اصلی و منحصرد به فرد خرما است و در آينده در توليد پسته هم حرف براي گفتن دارد.

وی همچنین به افتتاح دو اقامتگاه بوم گردی در بافق اشاره ای داشت و اظهار کرد: بافق در حال رشد در صنعت گردشگری است و دو کمپ کویر نوردی می توانند با داشتن ظرفیت قابل قبول در راستای معرفی شهرستان قدم بردارند.

زاده رحمانی با بیان اینکه خبرنگاران با رصد پیشرفت و توسعه هر شهرستان مي توانند قضاوت كننده خوبي در اين زمينه باشند، عنوان کرد: امروز در محور بافق – يزد سه کارگاه فعال هستند و جداي از اين چند راه روستایی نيز در حال ساخت است و تكميل محور نوق و خرانق به تبديل شهرستان به يك چهار راه مواصلاتي كمك مي كند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page