تخصیص ۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های بیابان زدایی بافق

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
سه‌شنبه - 17 اسفند 1395

رییس اداره منابع طبیعی بافق از تخصیص ۱ میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرای طرح های بیابان زدایی این شهرستان خبر داد.

کمال کریمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان با اعلام این خبر گفت: ۸۰ درصد از پول ملی استان برای ثبیت شن و بیابان زدایی در اختیار بافق است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۱۴۴۳ هکتار کشت انجام شده است اظهار داشت:در سه سال گذشته رشد کشت در شهرستان ۲ برابر بوده است.

کریمی به طرح کانون بحرانی فرسایش بادی در ۵ کیلومتری جنوب غربی شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: گود گوار به علت قرار گرفتن در ۵ راه ریلی کشور و همچنین با وجود بادهای غالبی که در شهرستان وجود دارد نیاز است تا توجه بیشتری به آن شود.

رییس منابع طبیعی بافق همچنین از آبیاری سنواتی ۹۸۳ هزار هکتاری خبر داد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره ای به اجرای برنامه ها در هفته منابع طبیعی داشت و تصریح کرد: امسال با همکاری و مساعدت سازمان تبلیغات اسلامی و هماهنگی با امام جمعه غرس نهال توسط ائمه جماعت مساجد شهرستان انجام می شود .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 اسفند 1395 - 10:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا قوت به آقای مهندس کریمی و همکاران ارجمند ایشان

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 اسفند 1395 - 1:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام، آقای کریمی چرا آمار کذب اعلام میکنید؟ البته احتمالا ترسیدید که فرماندار محترم صندلیتون رو از شما بگیرن.چون جناب مهندس زاده رحمانی به خوبی با مسائل کشاورزی آشنا و خبره این کار هستند.

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 اسفند 1395 - 7:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ممل؛آخ جون بودجه حالاچطور خرجش کنیم.بابا ممل کاری که نداره بیابان زدایی میکنیم.یعنی چی؛عزیزم چهارتا بذر میپاشیم توبیابون دگه حله.جواب بازرسا رو چی بدیم میفهمند؛نه بابا عکسشو میگیریم هروقتم گفتند نشون میدیم.اگر بذر سبز نشدچی؛ای بابا ممل مگه قراره تواین بی آبی سبز بشه آخه سال بعدهم بایدبودجه بگیریم.بنظرت بهتر نیس یه شرکت بزنیم بعد کارو بدیمش انجام بده.ممل جون خوب گفتی پیمانکار ش ازبچه های خودمون باشه بهتره هم پولی داره هم برا اداره مشکلی پیش نمیا😢

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 اسفند 1395 - 7:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با این پول کل بیابونارو میشه درخت کاشت و جلوی اینهمه گردوخاک رو گرفت.هرچند این طرح هارو میدند به بخش خصوصی که از کارمندای خودشونم هستند و هیچ اتفاقی نمی افته کاش نظارتی بود

You cannot copy content of this page