سپاه باید در تربیت فرماندهان و نیروهای خود در فضای جدید تلاشی عمیق و گسترده داشته باشد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 18 اسفند 1395

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: سپاه باید در تربیت فرماندهان و نیروهای خود در فضای جدید تلاشی عمیق و گسترده داشته باشد.

سردار اکبر فتوحی از بسیج به عنوان تربیت شده اسلام یاد کرد و اظهار داشت: این ارزش های مقدس اسلامی است که شخصیت بسیجیان را ساخته است.

وی با بیان اینکه باید چهره منحصر به فرد بسیج در ذهنیت جامعه تبیین شود عنوان کرد: امروزه واژه بسیج برای همه قدرت های جهان شناخته شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از فرماندهی به عنوان جلوه ای از رهبری یاد کرد و یادآور شد: رهبری یعنی تکرار شخصیت در وجود دیگران، که فرمانده بخشی از رهبری حساب می شود.

سردار فتوحی با اشاره به قدرت های رزمی،تجهیزات و آموزش های بالای سایر کشور ها در حوزه نظامی، خاطر نشان کرد: سپاه علاوه بر دارا بودن این موارد، باید دارای تجلی انسانیت تام در شخصیت افراد باشد که با وجود رهبری چون مقام معظم رهبری، این مهم هم اجرایی شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سپاه باید در تربیت فرماندهان و نیروهای خود در فضای جدید تلاشی عمیق و گسترده داشته باشد بیان کرد: وظیفه سپاه کادر سازی، ارتقاء مهارت و آموزش نیروها است.

سردار فتوحی در پایان از عملکرد و خدمات سرهنگ جمالی در دوران مسئولیت در ناحیه مقاومت بسبج سپاه بافق تقدیر و تشکر کرد و از سرهنگ صادقی خواست تا با تعامل و همفکری با مسئولان و مردم این شهرستان برنامه های بسیج و سپاه را دنبال نماید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page