مزیت هاي توسعه شهرستان بافق به سرمايه گذاران معرفي شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 23 اسفند 1395

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان يزد در اولين جلسه شوراي توسعه و هماهنگي امور اجرايي شهرستان بافق بر ضرورت شناسايي مزيت هاي توسعه اي و معرفي آن به سرمايه گذاران تاكيد كرد.

سيد مسعود عظيمي با تبيين ظرفيت هاي توسعه شهرستان بافق گفت: اين شهرستان از پتانسيل ها و ظرفيت هاي بالقوه فراواني برخوردار است كه از آن جمله مي توان به صنايع غذايي و خرما و همچنين ذخاير معدني سرشار اين شهرستان اشاره كرد.

وی با تاكيد بر لزوم معرفی ظرفيت هاي موجود به سرمايه گذاران تصریح کرد: در صورتي كه مزيت ها و پتانسيل هاي خاص اين شهرستان به متقاضيان و علاقمندان به سرمايه گذاري معرفي نشود نمي توان اميد چنداني به توسعه و ايجاد صنايع جديد به ويژه صنايع تبديلي تكميلي و صنايع جوار معدني داشت.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان يزد با اشاره به وجود 2 شهرك و ناحيه صنعتي در اين شهرستان عنوان کرد: در حال حاضر شهرك صنعتي بافق و ناحيه صنعتي مباركه در اين شهرستان به بهره بردراي رسيده است و با وجود امكانات زيربنايي مناسب تعدادي كمي واحد صنعتي كوچك و متوسط در آنها مستقر شده اند.

عظيمي با بيان اينكه امكانات اوليه در شهرك صنعتي بافق فراهم شده است، اظهار داشت: آب، برق، مخابرات، شبكه داخلي گاز در اين شهرك صنعتي فراهم شده و در صورتي كه مشكل كمبود برق كه يكي از موانع اصلي براي حضور صنايع بزرگ در شهرك است،‌ تامين شود شاهد حضور سرمايه گذاران زيادي در شهرك صنعتي بافق خواهيم بود.

وي ادامه داد: در صورت تامين اين امكانات اوليه، شركت شهركهاي صنعتي نيز آمادگي لازم براي توسعه شهرك صنعتي بافق به ميزان 200 هكتار را دارا مي باشد.

این مقام مسئول با اشاره به مكان يابي پهنه صنايع آلاينده در شهرستان بافق خاطر نشان کرد: با تصميم كميسيون هاي ذيربط در استان، مكاني به مساحت فعلي 100 هكتار براي استقرار صنايع غير متعارف در نظر گرفته شده است كه اين اقدام مي تواند موجبات رونق در ساير بخش هاي صنعتي و اقتصادي را در شهرستان بافق فراهم آورد.

روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي يزد

photo_2017-03-13_07-23-49

photo_2017-03-13_07-44-40


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page