عدم توسعه کارخانجات و صنایع جوار ریلی نیاز به آسیب شناسی دارد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 2 فروردین 1396

IMG_5790-1.JPG
فرماندار شهرستان بافق گفت عدم توسعه کارخانجات و صنایع جوار ریلی نیاز به آسیب شناسی دارد.

محمد زاده رحمانی در هجدهمین مجمع هم اندیشی شهرستان بافق با موضوع”صنایع جوار ریلی و کارخانجات” ضمن تبریک سال جدید با بیان اینکه بنا به حکمت و تصیم کارشناسی مقام معظم رهبری سال بنام “اقتصاد مقاومتی و حمايت از تولید و اشتغال مولد” نامگذاری شده است اظهار داشت: در ادامه برنامه هاي اشتغالزاي دولت در شهرستان، در اردیبهشت ماه سالجاری مجموعه 90هکتار به عنوان کارگاههای مزاحم شهری واگذار می شود.
وی افزود: این کارگاهها بستر مناسبی برای اشتغال شهرستان است.

زاده رحمانی همچنین تصریح کرد: به منظور کاهش اشتباهات فردی و دخالت های نابجا، کارگروهی بر همین مبنا تشکیلی می شود و واگذاری نیز بر اساس نظر کارگروه است.
وی با اشاره به اینکه صنایع جوار ریلی و کارخانجات در سال 62 و در زمان جنگ بنا به ضرورت ایجاد شده است خاطر نشان کرد: این محور در 5 راه ریلی کشور نقش مهمی را ایفا کرده و تا جایی که حدود 33 درصد ترانزیت بار و مسافر از این محور صورت می گیرد پیش رفته است.
فرماندار بافق همچنین در ادامه یکی از علل عدم توسعه و پیشرفت صنایع جوار ریلی و کارخانجات را در سال های اخیر کاهش ارتباط سازمانی اداره کل نیروی کشش با استان و شهرستان عنوان و یادآور شد: نیاز است تا این عدم پیشرفت مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page