تسلیت

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 11 فروردین 1396

IMG_20170331_111725
بازگشت همه به سوی اوست

خانواده محترم ، داغدار حسینی و فلاح
جناب آقای سید علیرضا حسینی مدیریت رفاه

جناب آقای رضا فلاح مدیر محترم روابط عمومی شرکت سنگ آهن

با کمال تأثر و تأسف باخبر شدیم که بزرگ خاندان حسینی ،سید جلیل القدر ،حاج سید عباس حسینی چشم از جهان فروبست و به دیار ابدی رخت بربست. ایشان مردی بسیار با ایمان و وارسته و آزادمردی بود که همه ، جز خوبی و مهربانی، خاطره ای از او به یاد ندارند. همسری که در آستانه ماه رجب در شب آرزوها (لیله الرغائب )با پروازی آسمانی به دیدار یار و همراه تازه در گذشته خود رفته است. پیوندی مبارک در بهشت. پیوند مجددشان را امشب عرشیان جشن می گیرند،قصه قصه وصلت است، دور جدایی ها باید خط کشید. تکیه‌گاه مطمئنی که توانست محبت ضمیر خویش رابه شریک زندگیش ادا کند.

حیف و صد حیف که هرزگاهی یکی از فروزه‌ها و تابش‌های فروغ مهر این سرزمین به خاموشی می‌گراید سوگ آن عزیز در دل بیقرار بسی سنگین است و دردش بی‌درمان.

در این بی‌درمانی با خانواده و بستگانش در فراغ مادری دلسوزو پدری مهربان، همدردیم و این ضایعه اسفناک را به همه بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کنیم، غفران و رحمت و عفو الهی را برای وی از صمیم قلب تمنا می‌کنیم.
غفرالله لنا و له

دهیاری و شورای اسلامی مبارکه


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
عباس اولیایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 فروردین 1396 - 9:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خانواده های معزز وداغدار حسینی وفلاح
اهالی محترم روستای مبارکه
فقدان سید جلیل القدر ، مردی وارسته ، مومن ،نیکی کار، وخوش اخلاق را تسلیت عرض مینمایم . روح آن مومن بزرگوار قرین رحمت والطاف الهی باد وبرای بازماندگان آن مرحوم واهالی بزرگوار روستای مبارکه صبر آرزومندم . روحش شاد

You cannot copy content of this page