پیام تبریک بخشدار مرکزی بافق به مناسبت روز ملی شوراها

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 9 اردیبهشت 1396

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق: محمدرضا فتاحی بافقی بخشدار مرکزی بافق فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز ملی شورا را طی پیامی به فعالین این عرصه تبریک گفت .
در این پیام آمده است:
” و امرهم شوری بينهم ”
تشکیل شوراهای اسلامی در نهم اردیبهشت ماه سال 59 به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در راستای ارج نهادن به شخصیت و هویت انسانی و ایجاد حلقه ای ارتباطی بین مردم و دولت همانا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشته است.
واگذاری امور مردم به خود مردم در جهت تشخیص و تدبیر نیازمندی‌های هر محله، روستا، شهر، بخش، شهرستان، استان و سطوح ملی از دستاوردهای این نهاد مردمی و مدنی است که توفیق خدمات صادقانه و بی‌منت را به جامعه شورایی عطا نموده است.
بدون تردید بهترین قوانین برای فعالیت شوراها زمانی به تصویب می رسد که همراه با همراهی و همگامی مردم و فراهم بودن بسترهای مناسب اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد و مردم نیز باید این نکته را مدنظر داشته باشند و در انتخابات آینده شوراها افرادی که دارای منش شورایی هستند برای این نهادها انتخاب کنند.
اینجانب ضمن تبریک این روزبه همه اعضای محترم شوراهای اسلامی و تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه آن‌ها از خداوند متعال خدمت‌رسانی وسیع، اهتمام در انجام امور و تلاش در راستای حل مشکلات مردم را در سال اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید خواستارم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page