اشعارشاد نبوی در فضای آموزشگاههای بافق طنین انداز شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 14 اردیبهشت 1396

IMG_20170504_115216

IMG_20170504_115218

IMG_20170504_115212

IMG_20170504_115215

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق گفت: شعر و داستان روح انگیز نبوی واهل بیت (ع) در قالب طرح پیامبر مهربانی فضای مدارس را معنوی و با نشاط کرد.

علی اصغر موفق افزود: این طرح 2 روزه به همت شهرداری بافق و همکاری حجت الاسلام والمسلمین احسانیان کارشناس مسائل تربیتی کودکان و نوجوانان با حضوردر 10 آموزشگاه شهر بافق برنامه های قرآنی و اشعار نبوی وعلوی و داستان های معنوی را برای تقویت روحیه دانش اموزان اجرا شد.

وی گفت: در هر آموزشگاه برنامه هایی با محتوای فرهنگی و معنوی و شناخت اهل بیت در قالب شعر، داستان و مسابقات به صورت حضوری و غیر مستقیم عرضه و اجرایی شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق، ماه شعبان را یکی از ماههای شاد عنوان کرد و افزود: اعیاد شعبانیه با میلاد بزرگان دین و سه امام همام به ویژه نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (ع) همراه است و دانش آموزان باید به بهانه این مناسبت ها، شاد و روح پرور بشوند.

موفق اجرای این برنامه ها را آشنایی دانش آموزان با معارف خاندان عصمت و طهارت(ع) وعید نیمه شعبان اعلام کرد و گفت: ارتباط این نو نهالان و آیندسازان میهن اسلامی با روحانیت، اجرای برنامه های شاد و جذاب، ارتباط گیری بیشتر با مسائل فذهنگی و تربیتی ، زمینه سازی برای حضور مستمر در مدارس و ایجاد روحیه شادابی در دانش آموزان از مهمترین اهداف این برنامه ها در آموزشگاهها می باشد.

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق استقبال دانش آموزان را از این برنامه ها خوب ارزیابی کرد وافزود: باید با همکاری آموزش و پرورش این برنامه های شاد، معنوی و متنوع افزایش یابد تا بتوان در مناسبت های ملی و مذهبی در آموزشگاهها حضور پررنگ تر داشته باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page