متوسط میزان خاموشی شهرستان بافق در سال گذشته 95 دقیقه بوده است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 اردیبهشت 1396

IMG_20170511_141940

IMG_20170511_141941

IMG_20170511_141938

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد مهندس محمدرضا صحتی در دیدار با محمدزاده رحمانی ، فرماندار شهرستان بافق با اشاره به اینکه گسترش برق در روستاها باعث ايجاد رونق اقتصادی و توسعه اجتماعي، فرهنگي می شود ، اولویت برق یزد برای طرح های روستایی را متذکر شد و از انجام چندین پروژه در شهرستان بافق خبر داد و گفت : طرح تامین روشنایی مسکن مهر بافق با چراغ ال ای دی ، تامین روشنایی ورودی روستای سبز دشت ، ایجاد زیر ساخت لازم برای تامین روشنایی بلوار وحشی بافقی و تامین روشنایی مسیر روستای باقر آباد با همیاری شهردار و بخشدار به صورت مشارکتی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد : تامین روشنایی پیرمراد بافق ، جابجایی شبکه خیابان آتش نشانی ، تامین روشنایی مسیر منابع طبیعی تا پارک آبشار و روشنایی بلوار ولی عصر(عج)بافق از دیگر طرح ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای احداث هر کیلومتر شبکه روشنایی بدون در نظر گرفتن هزینه نصب ترانسفورماتور اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان نیاز است افزود: برای عملیاتی شدن این پروژه ها نیازمند تامین نقدینگی و مشارکت مسئولین شهرستان بافق هستیم.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب توسعه شبکه های پوششی و به روز بودن نصب لوازم اندازه گیری برای مشترکین خانگی ، کم ترین میزان شکایت های مردمی را مربوط به بافق دانست و یادآور شد : پایداری شبکه های برق شهرستان بافق به عنوان یکی از مناطق گرمسیری استان و بهره مندی از معادن غنی مورد توجه ویژه ای است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد : با راه اندازی گروه خط گرم در شهرستان بافق ، حجم زیادی از خاموشی ها در منطقه کاسته شود.

وی افزود : متوسط میزان خاموشی شهرستان بافق در سال گذشته 95 دقیقه بوده است و این درحالی است که متوسط کشوری 800 دقیقه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در سفر به شرق استان از مسکن مهر بافق و مدیریت برق این شهرستان بازدید کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 22 اردیبهشت 1396 - 10:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ایکاش فکری به حال روشنایی انتهای خیابان فرهنگ می شد وقتی می گوییم روشنایی میگویند نیاز ندارد اخر چطور ابتدای بلوار امام علی ع از سمت میدان امام حسن ع (از سمت پل سه دهانه) کوچه اول سمت راست که هنوز کوچه نشده و حد و حریمش مشخص نیست پشت سر هم لامپ می زنند و لی انتهای خیابان فرهنگ که در مجاورت مسکن فرهنگیان است روشنایی نیاز ندارد اخر این عدالت است در دولت تدبیر و امید یا اینکه اقای دهقان مدیر شبکه برق بافق دلبخواهی کار می کند کجایی عدالت تدبیر و امید/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

You cannot copy content of this page