خبری در راه است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 25 اردیبهشت 1396

IMG_20170515_145643

IMG_20170515_145644

IMG_20170515_145638

IMG_20170515_145640

IMG_20170515_145637

سالیان سال هست که میلاد با سعادت یگانه منجی بشریت حضرت ولیعصر (عج) در جای جای شهر بافق همراه با مجالس نورافشانی و شادمانی و جشن سرور و پخش شربت و شیرینی همراه است .

مرد و زن، پیر و جوان به همدیگر ولادت منجی را تبریک می گویند و طول خیابانها را همراه با مشتاقان به تماشای اجرای برنامه های شاد خیابانها می پردازند.

اما شبانگاه در کوچه پس کوچه شهر نیز مراسم هایی برگزار می شود که این مراسم یادآور خاطرات کودکی هر مرد و زن بافقی است .

همانگونه کودکان دختران و پسر ان در کنار مادر و پدر خود به نمایشها و برنامه های شاد کوچه ای می نشینند و سالهای بعد برایشان خاطره ای می ماند .

در میان تمام جشنهای کوچه ای جشن محله چهارده معصوم با جاهای دیگر تفاوت داشت برادران عباسی از هنرمندان گروه ایرانجوان که هم در زمینه تاتر و هم موسیقی فعالیت می کنند در آنجا نیز به عهد خود در جهت حفظ محیط زیست پایبند بودند و برنامه های متنوعی ارائه دادند .

امیر عباسی،رسول صبوحی، یوسف حاج ابوالحسنی،حقیقت، محسن شریعتی و برادران هنرمند عباسی که همگی از اعضای ایرانجوان هستند به همراه گروه مرتضی ربانی علاوه بر ارائه برنامه های شاد در رابطه با حفظ محیط زیست پیامهایی را هر از گاهی یادآوری می کردند و در انتها با یک نمایش “نوستالژیک” روستایی شاد یاد و خاطره فضای سرسبز و تمیز روستا و پاکیزه نگه داشتن و کم مصرف کردن آب را یاد آور شدند.

در ادامه ناصر سروی سرپرست گروه ایران جوان در رابطه با کشف استعدادها ی جوان این شهر که خود از توانایی و استعدادشان آگاهی ندارند اشاره کرد و نوید سالی پر از موفقیت در زمینه فرهنگ و هنر زیست محیطی بافق دانست.

وی در ادامه یادآور شد گروه آرین به سرپرستی دوست دیرینه ام منصور رحیمی که خود نیز از حامیان انجمن حمایت از حیوانات است اولین گروهی است که دست یاری گروه نوپای ایرانجوان را فشرده است .

ناصرسروی تصریح کرد: سال نود شش با همکاری گروه آرین سالی پربار در زمینه جذب نیرو و برگزاری کلاسهایی در جهت تقویت گروه و برگزاری تاتر موسیقی جنگهای شاد و اردوهای آموزشی محیط زیستی خواهد بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page