تقدیر کتابخانه های عمومی شهرستان بافق از معلمان همکاری کننده با طرح نشست کتاب خوان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 2 خرداد 1396

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق،اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق از معلمان همراه در برگزاری و انجام موفقیت آمیز طرح نشست کتاب خوان  شهرستان بافق با اهدای لوح سپاس،تقدیر بعمل آورد.

الهام آقایی ،رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق ،گفت:کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعهدر قالب معرفی کتاب برگزار می­گردد. این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.

آقایی گفت:در سال گذشته در شهرستان بافق 56 نشست کتابخوان به همت کتابخانه های عمومی برگزار شده که در مجموع 327 نفر به معرفی کتاب پرداختند.

وی افزود:از مهر ماه تا پایان اسفند 13 نشست کتابخوان با همکاری مدیران و معلمان در مدارس شهرستان برگزار گردیده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق با اشاره به عناوین پرتکرار کتاب های ارائه شده در سلسله نشست های کتاب خوانخاطرنشان کرد: کتاب های «قصه های خوب برای بچه های خوب» نوشته مرحوم مهدی آذریزدی،«من زنده ام»نوشته معصومه آباد ، «مثل ها و قصه هایشان» نوشته مصطفی رحماندوست پرتعدادترین عناوین ارائه شده در این نشست ها بوده است.

الهام آقایی ادامه داد: معلمان نقش سازنده  و مهمی در جامعه دارند و بدون هیچ چشم داشتی در خدمت جامعه و بالا بردن فرهنگ انسانی و اسلامی می کوشند .با همکاری معلمان و مدیران  عزیز و زحمتکش، کتابخانه های عمومی شاهد نشست های خوب و سازنده  مدرسه ای بوده است  و تبلیغ و تشویق معلمان به مطالعه باعث  همکاری بسیار سازنده کتابخانه و مدرسه در آینده نیز خواهد شد.

در پایان جلسه ،از مدیران و معلمانی که در برگزاری نشست های کتابخوان همکاری داشتند با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

IMG_3770

IMG_3762

IMG_3767

3790


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۰۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page