نشست مشترک فرماندار بافق با مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 7 خرداد 1396

photo_2017-05-28_15-03-55

photo_2017-05-28_15-03-49

در نشستی مشترک بین فرماندار بافق و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی بافق مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این جلسه از حضور فرماندار بافق برای پیگیری وضعیت کتابخانه‌های این شهرستان قدردانی کرد و بیان داشت: کتابخانه‌های بافق پس از انجام چهار دوره بازدید کارشناسی و رفع کمبودهای تجهیزاتی و عمرانی، هم‌اکنون در وضعیت بسیار خوبی به لحاظ کیفی و خدماتی قرار دارند و شاخص‌های مورد بررسی در نرم‌افزار مدیریتی سپهر، نشانگر رشد چشمگیر کتابخانه‌های بافق است.

رقیه دوست فاطمی‌ها تصریح کرد: فضای دو کتابخانه «محمد مفیدی» و «منتظران مهدیه» به طور کلی مرمت و بهسازی شده‌اند و هم‌اکنون از نظر فضا و تجهیزات وضعیت مطلوبی دارند و در صدد هستیم دو کتابخانه «مجتمع فرهنگی هنری» و «شهید بهشتی آهنشهر» را نیز با همکاری فرمانداری و سایر نهادهای مسئول بهسازی و بروزسازی کنیم.

محمد زاده‌رحمانی، فرماندار بافق نیز در این دیدار که رحمان مظفری، مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز بافق نیز حضور داشت، از تلاش‌های مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد و همکاران وی در استان و شهرستان برای ارتقای وضعیت کتابخانه‌ها و رشد شاخص‌های کتابخوانی قدردانی و بر ضرورت احداث کتابخانه مرکزی در بافق تأکید کرد.

پیگیری برای تحویل زمین اختصاص یافته به کتابخانه مرکزی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری لازم برای ساخت این کتابخانه از منابع شهرستانی در بافت جدید شهری بافق، پیگیری برای اختصاص بودجه لازم به منظور افزایش مخزن و بهسازی فضای کتابخانه شهید بهشتی و تأمین بودجه موردنیاز برای نصب سقف کاذب، قفسه‌های فلزی و رنگ‌آمیزی کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری با حمایت فرمانداری و شهرداری بافق، از مهم‌ترین مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

گفتنی است، شهرستان بافق هم‌اکنون چهار باب کتابخانه فعال شهری و روستایی دارد که 3 هزار و 52 نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند.

روابط عمومی فرمانداری بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page