فرماندار بافق گفت:ضرورت ایجاد الفت بین دانش آموزان بافقی و کتابخوانی

دسته: کتاب
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 28 شهریور 1396
ضرورت ایجاد الفت بین دانش آموزان بافقی و کتابخوانی

فرماندار بافق گفت: در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اهمیت و ایجاد الفت بین کتاب و دانش آموزان از ضرورت ها است.

فرماندار بافق گفت: در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اهمیت و ایجاد الفت بین کتاب و دانش آموزان از ضرورت ها است.

محمد زاده رحمانی در مراسم بازگشایی کتابخانه عمومی محمد مستوفی بافقی ضمن تقدیر از زحمات مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، اظهار داشت: اداره کتابخانه از اداره ای گمنام به اداره ای پویا، برجسته و فعال تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ارزش و وزن هر دولت با دید اهمیت به امور کتابخانه ها، فرهنگ و افزایش آگاهی جامعه مشخص می شود عنوان کرد: باید با شهامت و افتخار به این موضوع اذعان کرد که در دولت تدبیر و امید رسیدگی به امور کتابخانه ها مورد توجه خاص قرار گرفته است.

فرماندار بافق همچنین ضمن تشکر از رحمان مظفری نژاد بانی و خیر مدرسه ساز خاطر نشان کرد: فضای مطالعه در کتابخانه روستای مبارکه نیر بانشاط و پویا شده است.

زاده رحمانی با اشاره به استقبال شهروندان بافقی در راستای وقف دو خانه به کتابخانه یادآور شد: بافق شهرستان پیشرو در پرداخت هزینه های جاری کتابخانه هاست است و تا زمانی که این فضاها به آراستگی مورد نیاز برسد حمایت خود را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه بافق در شاخصه سواد به عنوان باسوادترین شهرستان استان معرفی شده است اظهار داشت:
به موازات ساخت و بهسازی کتابخانه ها و اقدامات سخت افزاری، کتابداران و بقیه افراد توانمند می بایست در جهت نهادینه کردن کتابخوانی کوشش کنند.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه کتابداران و خانواده آموزش و پرورش زمینه الفت دانش آموزان با کتاب را فراهم کنند گفت: مطالعه کتاب یکی از بهترین راههای جلوگیری از آسیب فضای مجازی است.

زاده رحمانی همچنین بر جذب و استخدام نیروی انسانی برای کتابخانه های شهرستان تاکید کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page