افتخاری دیگر برای معلولین مرکز دخترانه حرفه آموزی نرگس بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 4 آبان 1396
افتخاری دیگر برای معلولین مرکز دخترانه حرفه آموزی نرگس بافق

مرکز حرفه آموزی نرگس در سال 1388فعالیت رسمی خود را در بافق با هدف خدمت گذاری به معلولین دختر آغاز کرد علاوه بر فعالیت های آموزشی که تاکنون داشته موفق شده بود در سال گذشته با همکاری مربی فرهنگی هنری مرکز با اجرای سرود امام رضا در جشنواره رضوی خوش بدرخشد و به همه اثبات کند معلولین دختر بافق نگذاشتند .

IMG_20171026_234818

مرکز حرفه آموزی نرگس در سال ۱۳۸۸فعالیت رسمی خود را در بافق با هدف خدمت گذاری به معلولین دختر آغاز کرد علاوه بر فعالیت های آموزشی که تاکنون داشته موفق شده بود در سال گذشته با همکاری مربی فرهنگی هنری مرکز با اجرای سرود امام رضا در جشنواره رضوی خوش بدرخشد و به همه اثبات کند معلولین دختر بافق نگذاشتند .

معلولیت شان آنها را زمین گیر کند.افتخار دیگر این مرکز در سال ۹۶ تشکیل رسمی گروه تئاتر معلولین مرکز با تمام هنرمندان بومی بافق میباشد که موفق شده پس از کسب موفقیت در پذیرفته شدن نمایش نامه ی مترسک در جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین با یک گروه خوب وارد بخش بازبینی این جشنواره شود.امید است که بتواند ان شاءالله پس از موفقیت در این بخش نیز وارد بخش اصلی جشنواره هم بشود.

تمام مراحل این تئاتر اعم از طراحی , نمایشنامه , گریم, اشعار , آهنگسازی و خوانندگی توسط هنرمندان بومی انجام شد که مورد استقبال گروه بازبینی جشنواره منطقه ای قرار گرفت .

IMG_20171026_234822

شایان ذکر است که جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین قرار است در آذر ماه سال جاری در خراسان جنوبی برگزار می گردد. این گروه به سرپرستی راضیه قربانی زاده مدیریت این مرکز .جناب آقای روح الله کوشا مقدم کارگردان .جناب آقای محسن دهقان دستیار کارگردان و خواننده .جناب آقای مهدی ابراهیمی آهنگساز .جناب آقای روح الله ناظمی نویسنده جناب آقای ابوالفضل درخشان مهر طراح دکور سر کار خانم طالعی طراح دکور و گریم و سرکار خانم بابایی طراح صحنه میباشد لازم به ذکر هست که علاوه بر بازیگران خوب معلول ما سرکار خانم جمعه زاده و سرکار خانم پور اکبری نیز در کنار معلولین به ایفای عالی نقش هایشان پرداختند که جای بسیار قدردانی و تشکر از این تعامل هست.همچنین تقدیر تشکر هم از پرسنل زحمت کش این مرکز که نیز یار و یاور همیشگی معلولین عزیز بودند.

IMG_20171026_234817

در آخر از جناب آقای ابوالفضل انصاری مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری سیار بافق که در تمام لحظات پشتیبان این مرکز بودند و همچنین از جناب آقای رضا شریعتی معاونت محترم آموزش و پرورش و از جناب آقای کوشامقدم مدیریت گروه فرهنگی هنری عرفان نیز کمال تشکر را داریم به صورت ویژه قدردانی میکنیم و آرزوی موفقیت برای این عزیزان را داریم.

روابط عمومی مرکز دخترانه حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page