امام جمعه بافق:نزدیکی ارتباط کشورهای عربی با دشمنان،چهره واقعی آنان را بر ملت آشکار کرد/باردیگر ایران قدرت خود را در برابر نابودی دشمن به نمایش گذاشت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 24 آذر 1396
نزدیکی ارتباط کشورهای عربی با دشمنان،چهره واقعی آنان را بر ملت آشکار کرد/باردیگر ایران قدرت خود را در برابر نابودی دشمن به نمایش گذاشت

امام جمعه بافق در خطبه های این هفته با اشاره به شهادت روحانی مبارز و منادی وحدت دکتر مفتح،به تشریح خدمات ارزشمند این شهید پرداخت و گفت:شهید مفتح نخستین فردی بود که نماز عید فطر را برگزار و نام امام خمینی (ره) را یادآور شد که سالگرد عروج این روحانی فقیه به روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است

امام جمعه بافق در خطبه های این هفته با اشاره به شهادت روحانی مبارز و منادی وحدت دکتر مفتح،به تشریح خدمات ارزشمند این شهید پرداخت و گفت:شهید مفتح نخستین فردی بود که نماز عید فطر را برگزار و نام امام خمینی (ره) را یادآور شد که سالگرد عروج این روحانی فقیه به روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.
حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی ضمن تاکید بر وحدت بین حوزه و دانشگاه،دوستی و وفاق را معنای حقیقی آن عنوان و تصریح کرد:پیش از انقلاب اسلامی مردم دانشگاه را فضای کفر می دانستند و روحانیت را به عنوان دانشگاه قلمداد می کردند.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار روحانیت در جامعه خاطر نشان کرد:در طول یک قرن بیش از ۳۰۰روحانی به شهادت رسیدند که نمونه بارز روحانیت مبارز،امام خمینی(ره) بود که در تمام عرصه های کشور نقش افرینی کرد.
امام جمعه بافق در واکنش به سخنان ترامپ مبنی بر قرار دادن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل،این اقدام را نشانه ناتوانی رئیس جمهور آمریکا در کشور خود دانست و بیان کرد:سخنان ترامپ سبب ایجاد موج و خروش مسلمانان در کشور های متعدد شدکه این موضوع نشان از وحدت و انسجام ملل اسلام را دارد.
سلیمانی افزود:نزدیک شدن ارتباط کشورهای عربی چون عربستان،امارات وبحرین با دشمنان،چهره واقعی آنان را بر ملت آشکار کرد.
وی تصریح کرد: نامه سردار سلیمانی به انصار عزالدین قصام ضمن اعلام همکاری و حضور در کشور فلسطین، نمایانگر به نمایش گذاشتن قدرت ایران در نابودی دشمنان و دفاع از قبله اول مسلمانان است.
امام جمعه بافق در پایان اقدام گروهی از مسوولان دفتر مقام معظم رهبری در جمع آوری خاطرات رهبر انقلاب،اظهار خرسندی کرد که به عنوان تنها امام جمعه خاطرات خود را در اختیار دفتر مقام معظم رهبری قرار داده است.
سلیمانی همچنین از حضور تمام روحانیان شرکت کننده در مراسم چهلم شهید محیط بان قنبری زاده تشکرد کرد و از آنان خواست که با حضور پر رنگ خود در مسیر پیشبرد اهداف دانشگاه و حوزه گام های موثرتری بردارند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page