طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های های خام دامی در ایام مبارک رمضان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 27 اردیبهشت 1397

با توجه به افزایش خرید و مصرف فرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان، طرح تشدید کنترل و نظارت‌ ویژه دامپزشکی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی مانند قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها و به ویژه رستوران‌ها در شهرستان اجرا خواهد شد.

دکتر سالاری با بیان اینکه این طرح در راستای ایجاد امنیت غذایی و نظارت بیشتر بر اماکن عرضه مواد غذایی با منشا دامی انجام می‌گیرد، افزود: تشدید بازرسی ها از روز پنجشنبه مورخ۹۷/۲/۲۷ آغاز و به مدت ۱ ماه به اجرا درخواهد آمد.

کارشناس نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی بافق با اشاره بر نظارت مستمر این شبکه درتمامی ایام سال بر واحدهای عرضه فراورده های خام دامی، به شهروندان توصیه نمود: برای تهیه فرآورده های خام دامی و پروتئینی باید ضمن توجه به تاریخ تولید و انقضاء محصولات و ممهور بودن آن ها به مهر دامپزشکی، از خرید گوشت قرمز بدون برچسب دامپزشکی، گوشت مرغ قطعه بندی شده یا فله ای بدون هویت و برچسب خودداری کنند.

سالاری در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه گزارشات خود درزمینه تخلفات بهداشتی احتمالی را از طریق تماس با شماره تلفن۳۲۴۳۷۳۱۲ به شبکه دامپزشکی شهرستان گزارش نمایند تا با متخلفین برابر ضوابط برخورد قانونی صورت پذیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page