گفتگویی خواندنی با یک مسوول روابط عمومی موفق در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 27 اردیبهشت 1397
گفتگویی خواندنی با یک مسوول روابط عمومی موفق در بافق

روابط عمومی به عنوان یک هنر، می تواند در جهت برقراری ارتباط بین مردم و مسوولین نقش بسزایی را ایفا کند.

روابط عمومی به عنوان یک هنر، می تواند در جهت برقراری ارتباط بین مردم و مسوولین نقش بسزایی را ایفا کند.

۲۷ اردیبهشت به منظور تقدیر و تشکر از زحمات زنان و مردان خستگی ناپذیر بنام روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است.

نقش تاثیرگذار روابط عمومی در چند سال گذشته را در اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق می توان احساس کرد.

“بافق فردا”به منظور قدردانی از تلاش های اصغر آقابابایی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به سراغ وی رفت و در خصوص این حرفه با وی به گفتگو نشست.

آقابابایی از سال ۹۳ به عنوان مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی شهرستان مشغول بکار شد و هم اکنون نیز در این مسئولیت ادامه فعالیت می دهد.

وی یکی از فعالین خبر و رسانه است که توانسته به خاطر علاقمندی دوره های مختلف خبری و عکاسی را پشت سر بگذارد و در چندین نوبت به عنوان روابط عمومی برتر استان انتخاب گردد.

وی در این گفتگو در پاسخ به اینکه مهمترین وظیفه روابط عمومی در سازمانها و ارگانها چیست گفت: یکی از عواملی که در سرنوشت هر سازمان دارای اهمیت است و آن سازمان را در رسیدن به اهداف خود یاری می دهد روابط عمومی آن اداره است که می تواند پلی در جهت ارتباط افکار عمومی با آن سازمان باشد .

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق افزود:به نظر من مهمترین وظیفه روابط عمومی شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت عمومی است.

آقابابایی در پاسخ به سوال بعدی پیرامون بهترین و مهمترین خبری که در طول فعالیتش کار کرده است عنوان کرد: در طول این چهار سال خبرهای مختلفی را در حوزه ورزش و جوانان کار کرده ام و همه اخبار نیز به نظر بنده حاوی اتفاقات مهمی بوده ولی بهترین خبری که کار کردم افتتاح پروژه های مختلف ورزشی شهرستان بویژه سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی بافق با حضور استاندار و مقامات استان و شهرستان بود که خستگی فعالیت های همکاران بویژه رئیس اداره را از تن بدر کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات در حال حاضر در حوزه روابط عمومی اداره ورزش کمبود نیروی انسانی وتوقعات هیاتهای ورزشی است خاطر نشان کرد: اداره ورزش و جوانان ۳۲ هیات ورزشی دارد که در شهرستان بافق نیز در حال حاضر بیش از ۲۵ هیات ورزشی فعال هستند.
بارها اتفاق افتاده که همزمان چندین هیات ورزشی در یک ساعت برنامه های مختلف ورزشی را اجرا می کنند و همه هم توقع انعکاس خبر را دارند حال اینکه بنده به تنهایی و در یک آن نمیتوانم در چند مکان باشم و همین امر باعث شده که اخبار ورزشی در شهرستان به صورت کامل پوشش داده نشود .

آقابابایی ضمن تقدیر از روابط عمومی های فعال هیاتهای ورزشی یادآور شد:احساس می کنم در سطح شهرستان بهتر و بیشتر از این میتوان کار کرد .

وی همچنین در پاسخ به اینکه در طول مدت فعالیت خود در روابط عمومی اداره ورزش و جوانان با روسای مختلفی کار کرده اید به نظر شما کدام یک بهتر عمل کرده اند گفت: در طول چهار سال افتخار همکاری با سه رئیس را داشته ام که هر کدام برنامه ای خاص خود را داشته اند
به نظر بنده و همه صاحب نظران و پیشکسوتان در حوزه ورزش و فعالین اجتماعی بهترین مدیر ورزش جناب آقای نارگانی بوده چرا که در طول یک سال مسئولیتش موفق شد پروژه های مختلف ورزشی را شروع و به اتمام برساند.

آقابابایی در ادامه این گفتگو در پاسخ به اینکه به نظر شما دلیل موفقیت وی چیست عنوان کرد:دلایل مختلفی را میشود عنوان نمود
اولین دلیل بافقی بودن و تعصب خاص به شهرستان بافق ، روابط عمومی بالای وی و ارتباط با مسئولین شهرستان و استان و ایجاد یک وفاق و همدلی که توانست بین مسئولین شهرستان و هیاتهای ورزشی ایجاد کند.
و در آخر پیگیری در به سرانجام رساندن پروژه ها و طرحها است.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در خصوص آخرین سخن و خواسته خود بیان کرد:روابط عمومی به ظاهر لذت بخش و شیرین است اما در باطن انبوهی از رنجها و مشکلات را به همراه دارد
گاهی وقتها اینقدر مشغله کاری داری که خانواده ات را هم فراموش می کنی ، بسیار اتفاق افتاده که به دلیل انجام وظیفه که همانا خبر رسانی فوری و به موقع بوده کار را بر خانواده ترجیح داده ام و روزهایی بوده که از صبح که در محل کار حاضر شده ام تا نیمه های شب در کنار ریاست اداره پیگیر مسائل کاری بوده ایم.

وی گفت:به نمایندگی از طرف مسئولین روابط عمومی ها توقع داریم وقتی در سخترین شرایط گرما و سرما و کمبود امکانات و نیروی انسانی پا به پای به پای مسئولین حرکت می کنیم تا تحولات مختلف را به افکار عمومی برسانیم کارمان دیده شود و مورد حمایت قرار گیریم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page