رئیس کمیته امداد امام(ره ) شهرستان بافق گفت:بهره مندی ۹۲۵ خانوار از خدمات کمیته امداد امام شهرستان بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 21 خرداد 1397
بهره مندی ۹۲۵ خانوار از خدمات کمیته امداد امام شهرستان بافق

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره ) شهرستان بافق گفت: ۹۲۵ خانوار از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

۲۰۱۸۰۶۱۱_۰۹۲۵۴۱

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره ) شهرستان بافق گفت: ۹۲۵ خانوار از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

سید رضا هاشمی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق با اشاره به معیارهای اصلی این نهاد گفت: اعتمادسازی بین مردم و مسوولین،حداکثر استفاده از ظرفیت افراد تحت حمایت جهت توانمندسازی و رفع مشکل مسکن مددجویان از اهم فعالیت های کمیته امداد است.

۲۰۱۸۰۶۱۱_۰۹۲۵۵۶_۰۰۱

وی با اشاره به اینکه ۹۲۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند عنوان کرد:از این تعداد ۳۴۷ خانوار مستمری بگیر، ۱۲۸ خانوار مددجوی روستایی و ۱۲۷ نفر دانش آموزان و دانشجویان می باشند.

رئیس کمیته امداد امام بافق در این نشست از خودکفایی ۲۴ نفر در سال ۹۶ با اخذ تسهیلات خبر داد.

وی تعداد ایتام تحت پوشش را ۲۰۲ نفر اعلام کرد و یادآور شد: ۱۵۰ کودک که از سوء تغذیه رنج می بردند از خدمات کمیته امداد بهره مند شده اند.

هاشمی پور همچنین خدمات کمیته امداد را در زمینه های مستمری، فرهنگی، بیمه ،درمان، مسکن، اشتغالزایی، سوءتغذیه، جهیزیه، تهیه لوازم ضروری و… عنوان کرد.

وی در ادامه از کسب رتبه های شاخص شهرستان در استان در طرح های اکرام و ایتام ، مفتاح الجنه و پرداخت وام خودکفایی و اشتغال خبر داد.

وی به درآمد کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: مساعدت دفتر مقام معظم رهبری، کمک دولت، ( ۵۳۰ میلیون تومان در سال گذشته)، صدقات و اجرای طرح های مختلف از جمله منابع درآمد می باشد.

رئیس کمیته امداد امام بافق هزینه های این نهاد را بر دو نوع تشریح نمود و افزود:هزینه های تشکیلاتی شامل آب، برق، گاز و حقوق پرسنل از اعتبارات دولتی تامین می شود و در خصوص هزینه های مددجویان نیز کمکهای خیرین، صدقات و… یاری رسان ما هستند.

هاشمی پور اشاره ای به تصویب قانون افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد کرد و پیرامون این موضوع از تلاش های صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 خرداد 1397 - 3:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.مسئول های کمیته امداد پارتی بازی میکنن من وضع مالیم خوب نیست رفتم اونجا تا تحت پوشش برم چندتا نامه از دکترهای مختلف بردم به کارم رسیدگی نشد و بعد یه هفته دوباره رفتم گفتن پروندت بایگانی شده و از اول باید مدارک و نامه ی دکتر بیاری اگر پول برای ویزیت دکتر و غیره داشتم نمیومدم التماس مسئولین. کمیته کنم که برا من کاری انجام بدن واقعا برای چنین مسئولهایی متاسفم

You cannot copy content of this page