معاون فرماندار بافق:لزوم رعایت برچسب گذاری تعیین جنسیت در کشتارگاه شهرستان / شهروندان در هنگام تهیه گوشت قرمز، به جنسیت دام توجه داشته باشند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 18 مرداد 1397
لزوم رعایت برچسب گذاری تعیین جنسیت در کشتارگاه شهرستان / شهروندان در هنگام تهیه گوشت قرمز، به جنسیت دام توجه داشته باشند

معاون فرماندار بافق بر لزوم رعایت برچسب گذاری تعیین جنسیت لاشه های دام کشتار شده در کشتارگاه بافق تاکید کرد.

IMG_20180809_144718_512

معاون فرماندار بافق بر لزوم رعایت برچسب گذاری تعیین جنسیت لاشه های دام کشتار شده در کشتارگاه بافق تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز نشست بررسی مسائل مربوط به کشتار دام در کشتارگاه بافق و همچنین موضوع تامین و توزیع گوشت قرمز و سفید در بافق با حضور معاون فرماندار، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت، رییس دامپزشکی و برخی دیگر از مسئولان مرتبط با این حوزه در محل فرمانداری برگزار شد.

IMG_20180809_144717_806

معاون فرماندار بافق در این نشست با بیان اینکه جنسیت دام کشتار شده یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت فرآورده های گوشتی می باشد لذا شهروندان باید در هنگام تهیه فرآورده های گوشت قرمز از قصابی های سطح شهر توجه لازم در جنسیت دام مورد نظر داشته باشند.

محمد علی طالعی افزود: برچسب گذاری تعیین جنسیت در زمان کشتار دام میتواند به شهروندان در تشخیص این موضوع کمک کند که باید پیگیری های لازم از سوی مسئولان مربوطه در جهت رعایت این مسئله صورت گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: جهت تنظیم بازار گوشت مرغ شهرستان در هفته گذشته بیش از ۳ و نیم تن توزیع شده است و از امروز نیز توزیع ۸ و نیم تن گوشت مرغ دیگر آغاز می شود.

در ادامه این نشست رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن معرفی سامانه استعلام قیمت گوشت مرغ در استان یزد گفت: شهروندان در استان یزد می توانند با شماره گیری تلفن ۰۳۵۳۶۳۶۰۴۴۴ از قیمت روز گوشت مرغ مطلع شوند.

ولی الله رنجبر همچنین به تعیین قیمت لبنیات در جلسه اخیر کارگروه تنظیم بازار شهرستان اشاره کرد و افزود:در شهرستان بافق قیمت هر کیلو شیرگاو ۲۱۰۰ تومان و هر کیلو ماست نیز ۳۴۵۰ تومان باید به دست مصرف کننده برسد.

وی همچنین از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در قیمت کالاها در بازار شهرستان را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
جمعی از فرزندان شهدا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 20 مرداد 1397 - 8:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

قیمت های مصوب اداره صمت با قیمت هایی که مغازه دارها حساب مردم میکنن زمین تا آسمان فرق میکنه.

You cannot copy content of this page