مصاحبه با نویسنده بافقی کتاب ” شهید حججی و دو آرزو”

دسته: کتاب
بدون دیدگاه
جمعه - 26 مرداد 1397
مصاحبه با نویسنده بافقی کتاب ” شهید حججی و دو آرزو”

شاعر و نویسنده کتاب " شهید حججی و دو آرزو" در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار " بافق فردا" گفت : انتشارات "باران عشق" همواره در نظر داشته تا کتاب هایی در مسیر انقلاب تقویت نظام و دغدغه های مقام معظم رهبری به چاپ برساند.

شاعر و نویسنده کتاب ” شهید حججی و دو آرزو” در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ” بافق فردا” گفت : انتشارات “باران عشق” همواره در نظر داشته تا کتاب هایی در مسیر انقلاب تقویت نظام و دغدغه های مقام معظم رهبری به چاپ برساند.

حجت الاسلام حمید جیحانی اظهار داشت: تنها ناشری هستیم که در موضوع “حمایت از کالای ایرانی” و “اقتصاد مقاومتی” سه کتاب شاخص و پرطرفدار برای کودک و نوجوان به چاپ رسانده و چهار کتاب دیگر نیز در دست اقدام داریم .

وی افزود:پس از شهادت شهید حججی و شور و حالی که در جامعه رخ داد و همچنین خبر انتقام از داعش توسط سردار قاسم سلیمانی و تحقق وعده ی شکست داعش بعد از دوماه انگیزه تالیف کتابی را برای این شهید عزیز به وجود آورد که خیلی زود هم به بار نشست .

جیحانی با بیان اینکه کتاب شهید حججی برای کودکان گروه سنی ب و ج در نظر گرفته شده است (یعنی کودکان دوم تا ششم ابتدایی )عنوان کرد: زبان کتاب در قالب شعر است که البته محتوایی انقلابی و حماسی دارد .

نویسنده کتاب با ابراز خرسندی از چاپ کتاب شهید حججی و دو آرزو تصریح کرد:این شهید ویژگی های منحصر بفرد و قابل توجهی دارد که میتواند سالها برای نسل کودک و نوجوان ما علمداری کند .
احترام و اکرام والدین، دست و پا بوسی آنان، عشق به همسر و فرزند، علاقه به قرآن حفظ آن،ارادت به امام حسین(ع) و خدمت به هیئات مذهبی بصورت مخفیانه، فروش کتاب و توزیع سود حاصل از آن در راه شهدای مدافع حرم و غیره از خصوصیات بارز شهید است.

وی گفت: کتاب در قطع رحلی ۱۲ صفحه ای با صفحاتی زیبا و تصاویری از مقام معظم رهبری، سردار قاسم سلیمانی، ۴ نفر از شهدای شاخص مدافع حرم از جمله شهید مهدی لطفی نیاسر ، محمود بیضایی، سید محمود موسوی و شهید مرتضایی که فرمانده شهید حججی بود و دقایقی قبل از اسارت وی به شهادت رسید به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه در صفحه ی آخر کتاب تصویری از فرزندان خردسال این ۵ شهید آمده است که به خاص بودن این کتاب افزوده است یادآور شد: تیراژ این کتاب ۵ هزار نسخه به قیمت ۶۰ هزار ریال می باشد که توسط انتشارات “باران عشق” منتشر شده است .

نویسنده و شاعر بافقی که بیش از ۲۰ عنوان کتاب برای کودکان به چاپ رسانده است از روسای هیئات مساجد، مسوولین فرهنگی و دغدغه مندان حفظ یاد و خاطره ی شهدا خواست تا کاری که شروع شده است را به پایان برسانند و نقش خود را در ترویج و توزیع این کتاب ایفا کنند و با حمایت و عنایت خود زمینه ی تکثیر هرچه بیشتر امثال این کتابها را فراهم نمایند .

وی برای تهیه کتاب” شهید حججی و دو آرزو “و سایر کتاب هایشان شماره و آدرس ذیل را معرفی نمود:
تلفن مرکز پخش: ۰۹۹۰۴۷۰۸۶۹۰
آدرس: قم -بلوار فردوسی -کوچه امام سجاد شمالی -فرعی ۲ پلاک ۴۰


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page