آسیب های حوزه کتاب باید شناسایی و اصلاح شود

دسته: کتاب
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 8 شهریور 1397
آسیب های حوزه کتاب باید شناسایی و اصلاح شود

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بافق ،جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بازدید از کتابفروشی دارالقرآن تنها مجری طرح جشنواره تابستانه کتاب در شهرستان بافق عنوان کرد که کتاب و کتابخوانی، هنوز در میان مخاطبان و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق جایگاه ویژه خود را دارد و این افراد بخشی از سبد فرهنگی خود را به کتاب اختصاص می دهند.

IMG_20180830_073441_468

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بافق ،جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بازدید از کتابفروشی دارالقرآن تنها مجری طرح جشنواره تابستانه کتاب  در شهرستان بافق عنوان کرد که کتاب و کتابخوانی، هنوز در میان مخاطبان و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق جایگاه ویژه خود را دارد و این افراد بخشی از سبد فرهنگی خود را به کتاب اختصاص می دهند.

وی با اشاره به اهمیت کتاب اظهار داشت  ؛ جامعه با اتکاء به ابزارهای فرهنگی خود است که می تواند به رشد و تعالی برسد  و این ابزارهای فرهنگی شامل سینما، ادبیات، تئاتر، موسیقی و… است اما به طور قطع، تمام این هنرها محتوای خود را از کتاب می گیرند .

مدیر کل ارشاد با اشاره به نخستین جشنواره  تجلیل از مروجان کتابخوانی در استان یزدعنوان کرد شبکه گروه‌های ترویج کتابخوانی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت‌های موثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتابخوانی را انتخاب و معرفی می‌کنند .

وی با اشاره به طرح جام باشگاههای کتابخوان و پایتخت کتاب عنوان کرد که باید آسیب های حوزه کتاب و کتابخوانی را رصد و شناسایی کنیم و در اصلاح آن ها بکوشیم  و طرح جام باشگاههای کتابخوان برای ترغیب و تشویق جامعه به مقوله کتاب و کتابخوانی است.

مدیر کل ارشاد ،انتخاب وچینش کتاب ها در کتابفروشی دارالقرآن را هوشمندانه توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که  این حرکت های فرهنگی در شهرستان بافق می تواند نتایج قابل قبولی داشته باشد و از افراد خلاق در حوزه کتاب و کتابخوانی حمایت و تقدیر خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page