شهردار بافق خبر داد:تخصیص زمین و اعتبار برای ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 8 مهر 1397
تخصیص زمین و اعتبار برای ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی

شهردار بافق از تخصیص زمین و اعتبار برای ساخت ایستگاه آتش نشانی خبر داد.

شهردار بافق از تخصیص زمین و اعتبار برای ساخت ایستگاه آتش نشانی خبر داد.

IMG_20180930_194705_688

سید علی نوروززاده در مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری ضمن گرامیداشت ۷ مهرماه روز آتشنشانی و خدمات ایمنی پاسداشت ایثار شهدای آتش نشان در طول دفاع مقدس گفت: ساختمان جدید ایستگاه آتش نشانی بافق حوالی میدان مادر ساخته خواهد شد.

IMG_20180930_194659_658

وی با بیان اینکه تا چند وقت دیگر پیمانکار نیز تعیین می شود عنوان کرد: ایستگاه آتش نشانی جدید مجهز به تجهیزات مناسب و با ضوابط استاندارد به بهره برداری خواهد رسید.

IMG_20180930_194655_660

شهردار بافق همچنین از خرید یکدستگاه خودرو آتش نشانی از محل اعتبارات شهرداری و سازمان شهرداری و دهیاری ها خبر داد و تصریح کرد: به علت عدم استخدام جدید در چند سال گذشته و همچنین بازنشستگی تعدادی از نیروها نیاز جدی به تجهیز منابع انسانی در حوزه های مختلف بویژه آتش نشانی است که در این رابطه قول مساعد از سوی مراجع ذیربط داده شده است.

نوروززاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ماموران آتش نشانی بافق علیرغم کمبودها خدمات رسانی را به بهترین نحو انجام می دهند خاطر نشان کرد: آتش نشانی قطعا فراتر از یک شغل و وظیفه کاری است و همواره این قشر زحمتکش با ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی به خدمتگزاری به شهروندان مشغول می باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page