برگزاری مراسم صبحگاه پلیس بافق در هفته ناجا

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 14 مهر 1397
برگزاری مراسم صبحگاه پلیس بافق در هفته ناجا

در دومین روز از هفته ناجا، صبحگاه پلیس بافق با حضور امام جمعه بافق، فرماندار و روسای ادارات شهرستان و دیگر اعضاء در ستاد انتظامی شهرستان برگزار شد.

IMG_20181006_113401_636

در دومین روز از هفته ناجا، صبحگاه پلیس بافق با حضور امام جمعه بافق، فرماندار و روسای ادارات شهرستان و دیگر اعضاء در ستاد انتظامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق در دومین روز از هفته ناجا در مراسم صبحگاه پلیس شهرستان گفت: نیروی انتظامی با الهام از آموزه های اسلام ناب محمدی و سیره حسینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با برنامه ریزی و ساماندهی و کنترل، وظایف محوله را با ایثار و از خودگذشتگی و جلب مشارکت اقشار مختلف مردمی انجام داده و امنیت پایدار را در شرایطی فراهم نمود که دشمن قصد دارد با توطئه های خود اسلام و انقلاب را نابود کند.

IMG_20181006_113350_637

وی با برشمردن عملکرد پلیس شهرستان در سالجاری گفت: ماموران انتظامی شهرستان در سالجاری ضمن پوشش انتظامی مراسم های مختلف با کشف سرقتها و دستگیری ۳۹ نفر سارق و کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق و بازدید از صنوف مختلف، ماموریت های خود را به نحو احسن انجام دادند.

IMG_20181006_113346_404

حجت الاسلام ” محمد حسنی” رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق نیز ضمن تسلیت ایام شهادت امام زین العابدین، شهر خوب را شهری دانست که امنیت در آن برقرار باشد که در چنین شهری رزق و روزی فراوان می شود ولی اگر کفران نعمت شود خوف و گرسنگی بر آن شهر حکم می شود.

IMG_20181006_113342_400

وی افزود: قرآن، امنیت را در پرتو این میداند که هرچه افراد با تقواتر باشند امنیت آنها مطلوبتر است و سلب امنیت را بزرگتر از قتل دانست که عذاب عظیمی بر افرادی که امنیت را مخدوش می کنند بوجود می آید.

حجت الاسلام حسنی ادامه داد: وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت است و ایجاد امنیت به عهده همه دستگاه ها و نهاد ها می باشد که باید با همکاری یکدیگر در ایجاد امنیت پایدار تلاش کنند و در دوره کنونی که دشمن قصد دارد با نقشه ها و توطئه های خود امنیت را از ایران و انقلاب و اسلام حذف کند باید تلاش کنیم تا با موفقیت از این گردنه ها عبور کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه حفظ نظام و انقلاب از واجبات است، تصریح کرد: هر فردی که در راستای حفظ نظام قلم بزند و قدم بردارد در لشکر اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین ” سید جواد سلیمانی” امام جمعه بافق نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: در فرهنگ دینی در مورد شما سربازان نظام آمده است که زیبایی شهر و کشور به برکت وجود شماست که اگر امنیت در شهر و کشور باشد همه چرخهای اقتصادی، فرهنگی و غیره می چرخد و در پرتو شماست که امنیت ایجاد می شود.

وی در پایان گفت: شما با تلاش و همت خود توانسته اید امنیت را در این شهر به ارمغان بیاورید که از خدمات همه شما تقدیر و تشکر می شود.

” محمد زاده رحمانی” فرماندار بافق نیز با اشاره به برقراری نظم و امنیت شهر، گفت: امنیت وجوه مختلفی دارد مثل امنیت خانواده، امنیت ملی، امنیت اجتماعی، امنیت روانی که علیرغم اینکه دشمن در عرصه بین الملل تلاش می شود تا سایر وجوهات امنیت را تحت الشعاع قرار دهند ولی تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است و در این زمینه موفق نشده است که امیدواریم شما همچنان با عزت و اقتدار به راه حود ادامه دهید.

گفتمی است، در حاشیه این مراسم از کارکنان ساعی، بازنشستگان، پلیسهای افتخاری، برندگان مسابقات ورزشی و اعضای شورای معتمد پلیس با اهداء جوایزی تقدیر و تشکر شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page