آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بافق در سال 91 برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 28 اسفند 1391

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بافق در سال 91 با حضور مسؤلین ادرات شهرستان در سالن کنفرانس شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در شهرک آهنشهر برگزار شد.

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)محبت و دوستی را موجب از بین رفتن اختلافات دانست و با دعوت از مسؤلین برای همنشینی و جلسات دوستانه این نشستها را موجب اتفاق نظر و حل شدن بسیاری از اختلافات دانست.

سلیمانی موقعیت شهرستان را از جنبه های مختلف خوب توصیف کرد و از زحمات یکساله مسؤلین تشکر کرد.

مهدی دهقان خاوری فرماندار بافق نیز در این جلسه با اشاره به دو اتفاق بزرگ در سال 92 یعنی انتخابات و شروع حرکت بافق برای رسیدن به افق 14004 ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم و مسؤلین بتوانیم بافق را به عنوان پایلوت افق 14004 به ایران معرفی کنیم.

دهقان خاوری با اشاره به اینکه از ابتدای سال 92 قرار است کارشناسان فرمانداری به صورت تخصصی با ادارات بافق مرتبط شده و همکاری نمایند از روسای ادارات خواست زمینه این همکاری را آماده و گزارشهای مرتب از پیشرفت کاری را به صورت ماهانه اعلام نمایند.

خاوری ضمن تشکر از زحماتی که در این سال و سالهای گذشته برای مردم کشیده شده است از مسؤلین خواست به گونه ای کار کنند که هیچ ارباب رجوعی نیازی به حضور به فرمانداری برای حل مشکلات اداری اش نداشته باشد.

فرماندار با ارتباط بیشتر مسؤلین شهرستان با مدیران کل و جذب بودجه را خواستار و در خصوص احترام ویژه به فزرندان شهیدی که در مجموعه های اداری مشغول به فعالیتند تاکید کرد.

محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد یکساله مدیریت خود بر این شرکت ارائه داد.

عسکری اشتغال 400 نفر نیرو در سال 91 در مجموعه شرکت سنگ آهن،خرید 16 میلیارد و 800 میلیون تومان از بازار بافق،کمک 5 میلیلر تومانی به امور مختلف بهداشتی ،آموزشی ،مذهبی و ..،ورود تجهیزات کارخانه آگلومراسون و کلنگ زنی و انعقاد قرار داد ساخت کارخانه گندله سازی را از مهمترین اقدامات انجام شده سال 91 مجموعه شرکت سنگ آهن عنوان کرد.

عسکری با تاکید بر سخنان خود در اولین جلسه پرسش و پاسخ مبنی بر تبدیل بافق به یک قطب صنعتی معدنی تحمل و صبر مردم تا نیل به این مقصود را مهمترین عامل دانست و از صبر و تحملشان در سال 91 قدردانی کرد.

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page