فرماندار بافق : جنگ تحمیلی سبب انقلاب بزرگ فرهنگی شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 شهریور 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، جلسه شورای اداری شهرستان بافق حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بافق در محل فرمانداری برگزار شد.

امام جمعه بافق در این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) و دهه کرامت به بیان گزارشی از همایش سه روزه ائمه جمعه سراسر کشور در تهران پرداخت و به دیدارهای صورت گرفته با مقام معظم رهبری ، روسای سه قوه ، رئیس سازمان صداو سیما و وزیر کشور اشاره کرد و گفت: در این دیدارها ائمه جمعه به بیان موارد مهم و دغدغه های اصلی مردم پرداختند که در مجموع همایش مذکور قوت قلب و تسلی خاطری برای ائمه جمعه را فراهم کرد.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با بیان روایتی از امام رضا (ع) پرداخت و گفت: از دید امام رضا(ع) محبوبیت افراد در جامعه بستگی به انجام دادن پنج عمل زیر است؛1- کمک کردن به مردم در حد توان 2- عذر خواهی از مردم در مقابل انجام یک خطا 3- تشکر و قدر دانی از نعمتهای خدادادی 4- مقاوم بودن در برابر مشکلات زندگی 5- عدم حضور در مقابل مردم زمانی که غضبناک هستی .

فرماندار بافق در ابتدای این نشست دهه کرامت ، میلاد حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) را تبریک گفت و خبر حادثه دلخراش سانحه رانندگی اتوبات قم که منجر به درگذشت برخی از هم استانهای عزیز شده بود را تاسف بار خواند و این واقعه را تسلیت گفت .

“مهدی خاوری” با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و تاکید بر هماهنگی در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمهای این هفته خاطر نشان کرد: مهم ترین ویژگی دفاع مقدس مقدس نماد اسلام بودن و خدا محوری رزمندگان بود.

وی به تاثیرگذاری دفاع مقدس در جامعه اشاره کرد و افزود: جنگ تحمیلی باعث تحولات بزرگی در جامعه ما شد و سبب انقلاب بزرگ فرهنگی شد که همه از جبهه‌ها به جامعه راه پیدا کرد و تاثیرات بزرگی در جامعه گذاشت.

خاوری در ادامه با بیان اینکه دفتر خبر بافق دربین دفاتر خبری استان یزد حائز کسب رتبه برتر شده از زحمات خبرنگار صدا وسیما ( آقای عبداللهی) تشکر و قدردانی کرد و از مسئولان ادارات و ارگانهای شهرستان خواست ضمن هماهنگی بیشتربا خبرنگار صداوسیما ماهانه به طور متوسط 2 الی 3 سوژه خبری تدارک دیده و در اختیار این دفتر قرار دهند.

فرماندار بافق با اشاره به برگزاری کنگره وحشی بافقی در مهر ماه سال جاری در بافق گفت: کنگره ملی وحشی بافقی یکی از بی نظیرترین رویدادهای فرهنگی در شهرستان و استان یزد می باشد که ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی در برپایی این کنگره خواستار اطلاع رسانی گسترده از طریق ادارات کل در استان و کشور شد.

وی در پایان از زحمات مدیران شهرستان در حوزه های مختلف قدردانی کرد و گفت: مدیران باید در خصوص خدمت رسانی و خدمتگذاری به مردم و شهر حضور جهادی داشته تا انشاالله انتظارات دولت تدبیر و امید به ثمر رسیده و نتیجه بخش باشد.

در پایان جلسه شورای اداری بافق از زحمات مدیران آب و فاضلاب شهری و امور مالیات بافق با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

DSC09373 DSC09379


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page