مدیرتوزیع برق بافق تشریح کرد:علل طولانی شدن مدت زمان نصب کنتور

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 1 خرداد 1391

مدیر توزیع برق شهرستان بافق گفت: در سالجاری تغییر نام کنتور برق با حضور طرفین معامله و با ارائه مدارک مورد نیازی چون؛ کپی  و اصل کارت ملی، تکمیل فرم سند تغییر نام حضوری و امضای طرفین و قرائت کنتور و همچنین دریافت قبض تسویه با پرداخت وجه برای امتيازهاي تک فاز و سه فاز در کمتر از یک روز انجام می گیرد.

ابوالفضل ماندگاری خاطرنشان کرد: در صورت عدم حضور طرفین یا فوت صاحب امتیاز برق، تغییر نام بایستی در دفترخانه های رسمی صورت  گیرد.

وی ادامه داد: در سالجاری به منظور تسریع در انجام کار انتقال مالکیت کنتورهای برق برای افراد، این امر با حضور طرفین در اداره برق بافق انجام می گیرد.

مدیر توزیع برق شهرستان بافق در زمینه طولانی شدن مدت زمان نصب کنتور برای شهروندان متقاضی، گفت: بعد از حذف یارانه ها و بالا رفتن تعرفه انرژی و همچنین تصاعدی بودن بهای برق مصرفی، تقاضا برای تفکیک انشعابات و خرید کنتور مجزا جهت واحدهای مستقل بالا رفته و با توجه به محدود بودن تعداد کارخانه های سازنده کنتور در کشور و افزایش همزمان و روز افزون درخواست های متقاضیان، به ناچار وقفه هایی در تحویل کنتور از سوی کارخانه ها به مدیریت برق استان ها و به تبع آن مشتریان و متقاضیان شهرهای زیرمجموعه شد و شهرستان بافق نیز از این قاعده مستثنی نیست. وی افزود: امیدواریم با عبور از این وهله کوتاه مدت دوباره روال ثبت نام، تحویل و نصب به حالت عادی بازگردد.

ماندگاری همچنین یادآورشد: ضمنا تعداد درخواست ها در روزهای پایانی سال نیز تا حدودی بدلیل احتمال بالا رفتن بهای امتیاز برق افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در سال نود 1742 کنتور واگذار گردیده که نسبت به مدت مشابه 89 افزایش قابل توجهي داشه است .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page