اقامه نماز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
یکشنبه - 23 آذر 1393

                           نماز جمعه

به مناسبت گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، نماز عبادی – سیاسی این هفته شهرستان بافق در مسجد ولیعصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی ، اقامه شد.

حجت الاسلام سلیمانی _ امام جمعه شهرستان بافق _  با اشاره به در پیش بودن شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه عنوان داشت:برگزاری چندین ساله نمازجمعه در دانشگاه آزاد اسلامی بافق به مناسبت این روز ،نمادی از وحدت است.

وی افزود :بحث اتحاد در کتابهای سال 1340 این شهید مطرح شده است و شهید مفتح و شهید مطهری از علمایی بودند که در این زمینه تلاشهای بسیاری نمودند و توسط مستکبران به شهادت رسیدند.

سلیمانی به بررسی نقش استعمار در جدایی بین حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت:امام راحل بعد از انقلاب دستور داد که وحدت بین حوزه و دانشگاه تقویت شود.

او ادامه داد:دویست سال پیش استعمار وارد میدان شد و بین علوم تفکیک ایجاد کرد تا معنویت را از علوم بگیرد اما در دوران انقلاب حوزه و دانشگاه با هم به میدان آمدند و اکنون امنیت ملی ما نیاز به وحدت حوزه و دانشگاه دارد.

وی ضمن  اشاره به پیام  مقام معظم رهبری  به همایش سلامت اداری درخصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت:نکاتی در این پیام وجود دارد اول اینکه با کارهای ظاهری و نمایشی معجزه ای صورت نمیگیرد ، با سمینار گرفتن مشکلی حل نمی شود باید عمل کنند، مگر وضعیت فساد برای سه قوه مشخص نیست  و اینکه سران سه قوه با هم بنشینند و تصمیماتی قاطع  بدون هر گونه ملاحظه ای در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی بگیرند.

سلیمانی به فرمان 8 ماده ای رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت:ایشان در سال ۱۳۸۰ فرمان ۸ ماده ای را به سران سه قوه  دادند و مسئله فساد اقتصادی را مطرح کردند.متاسفانه سران سه قوه جدی نگرفتند و الان ما باید شاهد خوردن میلیارد ها تومان پول باشیم .امیدواریم سران سه قوه بر اساس فرامین رهبری عمل نموده و رانت خوارها و فاسدان را به سزای عملشان برسانند.

در حاشیه نماز جمعه این هفته سعید میرزایی مداح هیئت باغ گندم یزد که مورد تقدیر مقام معظم رهبری هم قرار گرفته بود، به نوحه سرایی پرداخت و همچنین نمایشگاه کتاب نیز برگزار گردید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page