ساخت نرم افزار بانک جامع اطلاعاتی نیازمندان بافق به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 27 خرداد 1395

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ رییس اداره بهزیستی شهرستان بافق در گفتگویی با خبرنگار ما  گفت: این نرم افزار که با حمایت و همکاری مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی از نیمه دوم سال گذشته توسط سید منصور میرهدایی کارشناس این روابط عمومی، کار ساخت آن آغاز شده هم اکنون جهت رفع ایرادات احتمالی و ارائه آن بصورت جامع تر در اختیار موسسات خیریه قرار گرفته شد.
محسن خوشگذران عنوان کرد: شناسایی نیازمندان واقعی، ساماندهی به فعالیت های موسسات خیریه و برقرای ارتباط آسان بین نیازمند و خیر از مهمترین اهداف ساخت و راه اندازی نرم افزار بانک جامع اطلاعاتی نیازمندان بافق محسوب می شود.
وی بیان کرد: در این نرم افزار موسسات می توانند بصورت آنلاین با هم در ارتباط باشند تا پول خیران به بهترین روش به دست نیازمندان واقعی برسد.
خوشگذران با اشاره به امنیت بالای این بانک اطلاعاتی اظهار کرد: نرم افزار به علت تحت وب بودن نیازی به نصب روی سیستم یا گوشی ندارد و اطلاعات محرمانه فرد نیازمند با شماره ملی وی تنها برای همان موسسه ای که تحت پوشش است قابل رویت می باشد.
رییس ادراه بهزیستی بافق گفت: نظارت بر کمک های نقدی و غیر نقدی و نحوه فعالیت موسسات خیریه از ویژگی های نرم افزار بانک جامع اطلاعاتی نیازمندان بافق است.

لازم بذکراست  هزینه ساخت این نرم افراز مبلغی بالغ بر  حدود 200 میلیون ریال برآورد شده که روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بدون هیچگونه هزینه ای آن را طراحی و ارائه کرده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
سید امین رضوی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 خرداد 1395 - 12:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آفرین به سید منصور و خسته نباشید به مدیر محترم روابط عمومی…

You cannot copy content of this page