دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بافق با معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
دوشنبه - 21 آبان 1397
دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بافق با معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی

در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بافق با تفقدی معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی در محل دفتر وی،پس از بحث و گفتگو درمورد مسائل و مشکلات صنایع جواریلی و همچنین پیگیری صورتجلسه مجمع هم اندیشی مورخ 97/3/25 که با حضور وی در سالن فرمانداری برگزار شده بود بر اجرایی شدن مفاد صورتحلسه مزبور تاکید و موارد ذیل مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بافق با تفقدی معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی در محل دفتر وی،پس از بحث و گفتگو درمورد مسائل و مشکلات صنایع جواریلی و همچنین پیگیری صورتجلسه مجمع هم اندیشی مورخ ۹۷/۳/۲۵ که با حضور وی در سالن فرمانداری برگزار شده بود بر اجرایی شدن مفاد صورتحلسه مزبور تاکید و موارد ذیل مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

استقبال و حمایت راه اهن از بخش خصوصی وشهرداری بافق در زمینه سرمایه گذاری که مقررشد در این زمینه مساعدت لازم از سوی راه آهن صورت پذیرد.

در بحث بکارگیری نیروهای بومی در کارخانجات تعمیرات لکوموتیو و شرکت های اقماری تأکید گردید از نیروهای بومی در این زمینه استفاده شود.

تفقدی در این نشست گفت: در حال حاضر تعمیرات ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو آلستوم و جی ای در کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق انجام می شود و نگهداری و سرویس دهی به لکوموتیوهای موجود به هیچ عنوان به مراکز دیگر منتقل نخواهد یافت و علاوه بر آن با اضافه شدن پنجاه دستگاه لکوموتیو الستوم تعداد آن به یکصد و پنجاه دستگاه افزایش خواهد یافت.

ضمنا مسائل و مشکلات کارگری منعکس شده از طرف کارگران به شورای شهر مطرح واز طرف وی قول پیگیری داده شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page